اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

علیصدر همدان به مصاف برنای خوزستان می‌رود

مدیرعامل تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور (گروه جنوب) تیم فوتسال علیصدر همدان امروز ساعت 16 به مصاف برنای خوزستان می‌رود.

علیصدر همدان به مصاف برنای خوزستان می‌رود

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد هفته گذشته این تیم در برابر شاهین لردگان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم شاهین لردگان هفته گذشته با نتیجه سنگین 12 بر یک برابر برنای خوزستان شکست خورده بود این هفته در خانه برابر ما برای جبران شکست به میدان آمده بود تا از حیثیت خود دفاع کند.

وی افزود: بازی سنگین و درگیرانه‌ای را انجام دادیم و برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نمانیم باید این تیم را شکست می‌دادیم همچنین شاهین لردگان تیم تاکتیکی و استخوان‌‌داری بود.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان درباره گل‌های این دیدار بیان کرد: گل‌های ما توسط حمید نجاتی در دقیقه 12 و امید بهرامی در دقیقه 29 به ثمر رسید که در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ما خاتمه یافت.

وی با اشاره به بازی هفته آینده علیصدر ابراز کرد: بازی هم همانند سایر بازی‌ها سه امتیازی است با این تفاوت که باید یکی از این دو تیم در صدر جدول قرار بگیرند، برنا یکی از تیم‌های خوب با برنامه و متمول لیگ دسته دوم است و نخستین سال حضور خود در این لیگ را تجربه می‌کند که در هفته‌های گذشته نتایج بسیار خوبی را کسب کرده است.

رضاییان ادامه داد: تنها نکته مثبت این تیم خط حمله بسیار خوب آن است که در سه بازی گذشته موفق به ثمر رساندن 22 گل شده و ما باید بسیار با دقت برابر این تیم بازی کنیم.

وی با اشاره به شرایط تیم قبل از این بازی بیان کرد: خوشبختانه بازیکنان از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برای این دیدار برخوردار هستند و همه شرایط برای ما خوب است.

رضاییان با بیان اینکه قول پاداش را برای برد این دیدار به بازیکنان داده است به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: در صورت شکست برنا می‌توانیم خود را از سایر رقبا در جدول جدا کنیم و با خیال راحت در صدر جدول قرار بگیریم.

وی درباره بازیکنان غیر بومی علیصدر بیان داشت: چهار بازیکن غیر بومی داریم که دو نفر از آنها از سطح بومی‌های ما بهتر هستند و دو نفر دیگر تقریباً همسطح بازیکنان ایده‌آل بومی ما هستند.

رضاییان با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان با این تیم ابراز داشت: سالن 6 هزار نفری انقلاب همدان در طول هفته به مدت چهار جلسه متعلق به تیم علیصدر است و این اداره و هیئت فوتبال همگونه همکاری را در این راستا با ما انجام داده و نهایت همکاری را با ما دارند.

وی با بیان اینکه گروه جنوب بسیار سنگین‌تر از گروه شمال است گفت: گروه جنوب بسیار فنی‌تر است همچنین مشکل راه نیز در این گروه وجود دارد، در هفته گذشته نزدیک به 13 ساعت راه رفتیم تا به لردگان رسیدیم.

رضاییان درباره داوری لیگ دسته دوم اظهار کرد: مشکل خاصی از لحاظ داوری در لیگ دسته دوم برای ما فعلاً وجود نداشته و سطح داوری‌ها نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده است.

وی با بیان اینکه قطعاً ما در بازی‌های خانگی در همدان محکوم به برد هستیم گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم با کسب سه امتیاز کامل بازی صدرجدول را به مردم همدان تقدیم کنیم.

مدیرعامل تیم فوتسال علیصدر همدان با دعوت از مردم همدان برای بازی‌های خانگی علیصدر بیان کرد: قطعاً حضور هواداران در بازی‌های خانگی بسیار برای ما مؤثر خواهد بود و تیم حریف را تحت فشار قرار خواهد داد.

رضاییان با بیان اینکه در این فصل ظرفیت صعود به لیگ دسته اول را داریم، گفت: در این فصل با وسواس خاصی تیم را جمع کرده‌ و تمام امکانات را در راستای صعود این تیم به لیگ دسته اول را بسیج کرده‌ایم.

وی درباره اهداف باشگاه علیصدر همدان در تیم‌داری در رشته‌های مختلف مانند فوتسال، کبدی و تنیس روی میز گفت: هدف شرکت سیاحتی علیصدر علاوه بر بحث گردشگری استان کمک در بحث ورزشی و فرهنگی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رضاییان درباره برنامه خود برای باشگاه علیصدر همدان گفت: با توجه به اینکه علیصدر فصلی به فوتسال وارد نشده با حمایت‌ هیئت مدیره به خصوص مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر و معاون عمرانی استاندار، هیچ مشکلی برای ادامه دادن در لیگ دسته یک و دوم نخواهیم داشت. 

تیم فوتسال علیصدر همدان موفق شد در هفته سوم لیگ دسته دوم (گروه جنوب) در یک بازی بیرون خانه با نتیجه دو بر یک از سد میزبان خود شاهین لردگان گذر کند و سومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ دسته دوم کسب کند.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور (گروه جنوب) در تاریخ 22 فروردین 92 باید در یک دیدار خانگی در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف برنای خوزستان برود این بازی در ساعت 16 برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/89018/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول