اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته تحقیقات توزیع برق سمنان خبر داد

اجرای 3 پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق سمنان

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان از انعقاد سه پروژه تحقیقاتی با نگرش کاربری کردن نتایج این پروژه‏ها خبر داد.

اجرای 3 پروژه تحقیقاتی در شرکت توزیع برق سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، حامد قانع به پروژه تحقیقاتی تدوین برنامه‏ریزی استراتژیک این شرکت اشاره کرد و گفت: پژوهش در روش‏های عمومی و مدیریتی و مسائل اجتماعی و اقتصادی از محورهای پژوهشی این پروژه است که تا به حال 85 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: ارائه الگویی ساختاری برای افزایش هوش سازمانی شرکت توزیع برق استان سمنان با استفاده از مؤلفه‌های خودکارآمدی هیجانی از رضایت شغلی کارکنان با پیشرفت 75 درصدی از دیگر پروژه‌‏ در دست اقدام است.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: از دیگر عناوین پروژه‌های تحقیقاتی در حال اجرا، شناخت فرآیندهای قابل برون‌سپاری و بررسی اثربخشی فعالیت‏های برون‏سپاری شده و سنجش تأثیر آن بر بهره‏وری سازمان است که پیشرفت 35 درصدی دارد.

قانع با عنوان اینکه 105 مورد پروژه تحقیقاتی در سال گذشته به کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق سمنان ارائه شد، عنوان کرد: 92 مورد پروژه‌ها بررسی شده و 13 مورد در حال بررسی مجدد است.

انتهای پیام/2249/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول