اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ قهرمانان آسیا

سپاهان ـ الاهلی زمانی برای بازگشت/ غیرت حربه‌ای کارساز در فوتبال ایران

سپاهان با کسب یک پیروزی برابر الاهلی می‌تواند به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.

سپاهان ـ الاهلی زمانی برای بازگشت/ غیرت حربه‌ای کارساز در فوتبال ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان روز چهارشنبه به مصاف تیم الاهلی عربستان در زمین حریف می‌رود و امیدوار است با کسب نتیجه پیروزی امیدهای خود را برای صعود از گروه C لیگ قهرمانان آسیا زنده کند.

سپاهان هم اکنون با انجام سه بازی و کسب سه امتیاز، شش گل زده و هفت گل خورده در رتبه سوم جدول پس از تیم‌های الاهلی عربستان و الغرافه قطر قرار دارد و تنها تیم النصر دبی را پشت سر خود می‌بیند و در صورتی که نتواند در بازی روز چهارشنبه خود پیروز شود با توجه به بازی به نسبت آسانی که الغرافه در خانه خودش و برابر تیم النصر دبی دارد باید تا حدود بسیار زیادی قید حضور در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا را بزند و با این جام خداحافظی کند.

نکته‌ای که طی این مدت برای بازیکنان سپاهان مطرح بوده خستگی ناشی از رقابت‌های فشرده لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمان آسیا برای بازیکنان این تیم اصفهانی بوده و بیشتر بازیکنان این تیم دلیل باختشان برابر الاهلی عربستان در بازی رفت را خستگی ناشی از رقابت‌های فشرده می‌دانستند.

باید دید که آیا سپاهان می‌تواند در بازی سخت برگشت برابر الاهلی تمام معادلات را بهم بزند و با برطرف کردن نقاط ضعف خط دفاعی تیمش که در بازی رفت به طرز مشهودی قابل رویت بود، در عربستان شگفتی‌آفرین شود و امیدها را در دل هوادارانش زنده کند یا خیر.

به نظر می‌رسد باز هم باید در انتظار غیرت ایرانی که در برخی میادین به سراغ بازیکنان ما می‌آید بنشینیم و ببینیم سپاهان می‌تواند از این حربه که تنها گاهی اوقات در فوتبال ایرانی مشاهده می‌شود استفاده کرده و شانسش را برای صعود افزایش دهد.

به طور حتم در صورت کسب پیروزی برابر الاهلی، سپاهان با روحیه‌ای مضاعف به مصاف استقلال در ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌رود و می‌تواند با شکست این تیم تا حدود بسیار زیادی راه خود را برای قهرمانی در لیگ هموار کند.

انتهای پیام/63020/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول