اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

ارسال کمک‌های شهرستان کنگان به مناطق زلزله‌زده

فرماندار کنگان از ارسال کمک‌های شهرستان کنگان به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

ارسال کمک‌های شهرستان کنگان به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به بازماندگان کشته شده در زلزله اخیر اظهار داشت: وقوع این زمین‌لرزه تمام مردم و مسئولان را متأثر ساخت و همه برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور در این منطقه اهمیت زیادی دارد و این امر موجبات تسریع در خدمات‌رسانی را فراهم کرده است.

فرماندار کنگان از ارسال کمک‌های شهرستان کنگان به مناطق زلزله‌زده خبر داد و خاطر نشان کرد: کمک‌های امدادی و بهداشتی و درمانی از شهرستان کنگان به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

تبرکی تصریح کرد: بنا به تدبیر استاندار بوشهر در همان ساعات اولیه بلافاصله بعد از وقوع زمین لرزه مذکور برای ساماندهی و ارسال کمک‌های دارویی، پزشکی، غذایی، ماشین‌آلات و ... با حضور اعضای هماهنگی شورای مدیریت بحران شهرستان و نمایندگان محترم سازمان منطقه ویژه در محل فرمانداری تشکیل شده است.

وی افزود: مردم نوع‌دوست شهرستان کنگان نیز از همان دقایق و ساعات اولیه وقوع زلزله در شهرستان دشتی، طی تماس‌های مکرر برای کمک به زلزله‌زدگان اعلام آمادگی کردند.

فرماندار کنگان خواستار تداوم کمک‌رسانی مردم و مسئولان به زلزله‌زدگان شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول