اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد خبر داد

همکاری دانشگاه آزاد در کمک به زلزله‌زدگان دشتی

رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی از همکاری دانشگاه آزاد در کمک به زلزله‌زدگان دشتی خبر داد.

همکاری دانشگاه آزاد در کمک به زلزله‌زدگان دشتی

ایروان مسعودی‌اصل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتی گفت: من به نمایندگی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه زلزله‌زده بخش شنبه برای بررسی وضعیت زلزله‌زدگان حاضر شده‌ام.

رئیس منطقه شانزده دانشگاه آزاد اسلامی افزود: جامعه دانشگاهی هر کمکی که می‌تواند در این زمینه انجام خواهد داد و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد خورموج خودجوش از اولین ساعات وقوع زلزله در منطقه حضور و به یاری زلزله‌زدگان شتافتند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه دلخراش با رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای بوشهر به‌ویژه واحد خورموج که زلزله درحوزه این واحد رخ داده، رایزنی کردیم.

مسعودی‌اصل خاطرنشان کرد: مقرر شده با همکاری دانشگاه‌های خلیج فارس، علوم پزشکی و علمی کاربردی حساب بانکی مشترک را افتتاح کنیم و جامعه دانشگاهی از طریق آن کمک‌های نقدی را به زلزله‌زدگان اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: بعدازظهر امروز جلسه‌ای با حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در بوشهر برگزار خواهیم کرد و هرچه در توان داریم، در کمک به زلزله‌زدگان در اولویت‌های کاری قرار خواهیم داد.

مسعودی‌اصل گفت: دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز مبلغی برای کمک به زلزله‌زدگان اختصاص داده‌اند و ما نیز از تمام امکانات واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان بوشهر برای کمک به زلزله زدگان استفاده خواهیم داد.

انتهای پیام/66001/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول