اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان:

بیمارستان قلعه‌گنج خرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: ساختمان مرکزی بیمارستان قلعه‌گنج 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خرداد ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیمارستان قلعه‌گنج خرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج محمدمهدی بلوردی در حاشیه بازدید از پروژه‌های ساختمان و تاسیسات دولتی قلعه‌گنج اظهار داشت: ساختمان مرکزی بیمارستان قلعه‌گنج 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی زیربنای بیمارستان قلعه‌گنج را 3 هزار و 100 متر مربع ذکر کرد و افزود: اعتبار در نظر گرفته برای اجرای این پروژه طی امسال 14 میلیارد ریال است.

بلوردی پیشرفت فیزیکی مجتمع فرهنگی هنری قلعه‌گنج با یک‌هزار و 375 متر مربع زیربنا را 70 درصد اعلام و تصریح کرد: تاکنون 7 میلیارد و 880 میلیون ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان با بیان اینکه بیمارستان قلعه‌گنج خرداد ماه تحویل بهره‌بردار می‌شود، تاکید کرد: عملیات اجرایی این مجتمع تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

بلوردی از تکمیل ساختمان فرماندهی انتظامی جنوبی‌ترین شهر استان در خرداد ماه خبر داد و گفت: این ساختمان حدود یک‌هزار متر مربع زیربنا و 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 5 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار به آن اختصاص یافته است.

وی مرکز بهداشت شهری قلعه‌گنج را از پروژه‌های آماده بهره‌برداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان برشمرد و خاطر نشان کرد: این مرکز با صرف 4 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار با 450 متر مربع زیربنا احداث شده است.

انتهای پیام/2655/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول