اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان بوشهری

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از استقرار پایگاه‌های این نهاد در سراسر استان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی استان بوشهر خبر داد.

استقرار پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان بوشهری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مصیب حیدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت شماری از هموطنان بوشهری از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا مثل همیشه کمک‌های خود را از نیازمندان و آوار‌گان زلزله اخیر در شهرستان دشتی استان بوشهر دریغ نکنند.

سخنگوی اداره‌کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در سراسر این استان دایر شدند که از مردم می‌خواهیم تا با مراجعه به این پایگاه‌ها کمک‌های خود را تحویل این پایگاه‌ها دهند.

وی بیان کرد: با توجه به نیازهای اولیه زلزله‌زدگان ضروری است تا هر کمکی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست آن‌ها برسد.

حیدری با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری و فرامین معظم‌له درباره ضرورت کمک‌رسانی دولتی و مردمی به زلزله‌زدگان، کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله پایگاه‌هایی را به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست این استان در مرکز و همه شهرستان‌ها و شهرهای بزرگ مستقر کرد که کار خود را شروع کرده‌اند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام شماره حساب سپهر بانک صادرات(0102229056009) تصریح کرد: شهروندان گرانقدر این استان در هر جایی می‌توانند مبالغ کمکی خود را به این شماره حساب واریز کنند تا به موقع به دست زلزله‌زدگانی برسد که اکنون با مشکلات شدید اولیه مواجه هستند و چشم به یاری دیگر هموطنان خود دوخته‌اند.

حیدری با تأکید بر اثبات روحیه نوع‌دوستی و ایثار در میان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد تا کمک‌های قابل‌توجهی برای زلزله‌زدگان از طریق این پایگاه‌ها جمع‌اوری شود.

وی همچنین از ارسال چندین محموله غذایی در نخستین ساعات بروز این حادثه از سوی ارگان‌های مختلف این استان به استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در سراسر استان با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی استان بوشهر تحویل دهند.

انتهای پیام/82005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول