اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان برای استقبال از 4 شهید گمنام آماده می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان سه روز با پیکر چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع می‌کند.

سیستان و بلوچستان برای استقبال از 4 شهید گمنام آماده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حمزه دهقان صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: پیکر پاک و مطهر 173 شهید گمنام و با نام در 25 فروردین‌ماه سال‌جاری در سراسر کشور تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

این مسئول ادامه داد: همچنین پیکر چهار شهید گمنام در سیستان و بلوچستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده است پیکر دو شهید در مسجد‌البنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان و پیکر دو شهید دیگر در شهرستان زهک به خاک سپرده شود.

دهقان تصریح کرد: به دلیل درخواست‌های هیئت‌های مذهبی، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف مقرر شده است سه روز قبل از تدفین، پیکر شهدا به استان وارد شود.

وی گفت: با توجه به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا (س)، برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که همزمان با آن برنامه وداع با پیکر شهدای گمنام نیز انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در ادامه به تشریح برنامه استقبال، تشییع و خاکسپاری چهار شهید گمنام در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: ساعت 7 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه مراسم استقبال از لاله‌های پرپر در فرودگاه زاهدان انجام می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: ویژه‌برنامه‌هایی در روز پنج‌شنبه در جوار دو شهید گمنام در مسجد امام حسین (ع) لشکر 88 زرهی استان، حسینیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان، مکتب نرجس، گلزار شهدای زاهدان، حسینیه سیستانی‌ها، بیت‌الرقیه (ع) و مسجد المهدی (عج) زاهدان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/75004/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول