اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 21 روز گذشته صورت گرفت

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای سال 92 بیش از یک تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی توسط ماموران و تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تشریح این عملیات گسترده ماموران مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی اظهار کرد: از ابتدای سال 92 مبارزه قاطعانه با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد افیونی به طور ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفته و با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی تعدادی از عاملان قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

امیری مقدم افزود: تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در تعطیلات نوروز توانستند بیش از 700 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف و 469 نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر نیز دو باند قاچاق مواد مخدر متلاشی و ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های سبزوار و خواف در دو عملیات منظم و هماهنگ و با همکاری تیم‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌رضوی توانستند سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی افزود: ماموران با ردزنی قاچاقچیان موفق شدند در بازرسی از یک دستگاه خودرو تریلر و پژو 405 در مسیر بردسکن به سبزوار 125 کیلوگرم تریاک و در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو 405 نزدیک به 200 کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

امیری‌مقدم افزود:‌ در این عملیات گسترده پنج تن از سرکردگان این دو باند دستگیر و تحقیقات در ارتباط با این پرونده ادامه دارد.

وی بیان کرد: کشف 25 کیلوگرم تریاک در تربت حیدریه، 15 کیلو و 300 گرم تریاک در گناباد و 15کیلو 100 گرم حشیش توسط ماموران فرماندهی انتظامی نیشابور نیز از دیگر نتایج این عملیات گسترده به شمار می‌رود.

امیری‌مقدم عنوان‌ کرد: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد نیز در اقدامی اطلاعاتی 12 تن از اعضای باندی که با بلعیدن مواد مخدر مبادرت به قاچاق مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان به مشهد می‌کردند را دستگیر و هفت کیلو و چهارصد گرم تریاک از آنان کشف کردند.

وی گفت: در روز گذشته نیز جوانی 18 ساله که از عاملان اصلی تهیه و توزیع هروئین فشرده در مشهد بود در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری شهید فیاض‌بخش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی ادامه داد: در بازرسی از خودروی پراید متهم 20 بسته هروئین فشرده به وزن سه کیلو و 200 گرم به صورت بسته‌بندی و آماده توزیع کشف شده است.

انتهای پیام/70018/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول