اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

مبارزه با مواد مخدر باید محسوس باشد

فرماندار ویژه ملایر گفت: اقدامات انجام گرفته در مبارزه با مواد مخدر رضایت‌بخش است، اما باید محسوس باشد.

مبارزه با مواد مخدر باید محسوس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مصطفی آزادبخت بعدازظهر در شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تاکنون اقدامات ارزنده‌ای در راستای مبارزه با مواد مخدر در شهر انجام گرفته است، اظهار داشت: در این زمینه مجموعه اقدامات انجام گرفته باید ارزیابی شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه نیروی انتظامی با همکاری سایر نهادها در بیشتر نقاط شهرستان به ویژه نقاط آلوده پاکسازی این مناطق را با موفقیت انجام داده است، ادامه داد: تأثیرگذاری بیشتر این طرح، منوط به مشخص کردن نقاط قوت و ضعف در مجموعه اقدامات انجام شده و مبارزه با مواد مخدر باید محسوس باشد.

فرماندار ملایر در ادامه آموزش و توجیه خانواده‌ها را یکی از موارد مهم در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برشمرد و گفت: موفقیت کشوری مانند چین با داشتن جمعیت میلیاردی در مبارزه با مواد مخدر توجیه مناسب و آموزش خانواده‌ها در این زمینه بوده است.

وی، پیشگیری همراه با کار کارشناسانه را بهترین راه درمان مبارزه با مواد مخدر برشمرد و افزود: اگر پیشگیری درست و کارشناسی باشد، باید کمتر افرادی به سمت مواد مخدر بروند.

در ادامه فرمانده انتظامی ملایر نیز از افزایش 17 درصدی کشف انواع مواد مخدر در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 90 خبر داد.

ابراهیم سعیدی ابراز داشت: در مجموع، سال گذشته 2 تن و 351 کیلوگرم انواع مواد مخدر و مواد مرتبط با آن در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: از میزان کشفیات مواد مخدر در سال گذشته در شهرستان ملایر، 110 کیلوگرم تریاک، یک کیلو و 108 گرم هروئین و 157 گرم حشیش بوده است.

فرمانده انتظامی ملایر، تعداد دستگیرشدگان در مواد مخدر را نیز یک هزار و 195 نفر عنوان کرد.

وی از اجرای 109 طرح پاکسازی در نقاط آلوده شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت: بیشتر نقاط آلوده شهرستان ملایر در این طرح‌ها پاکسازی شد و این طرح امسال نیز ادامه دارد.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر ملایر از تشکیل 425 جلسه و کارگاه آموزشی مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان با 35 هزار و 859 شرکت‌کننده در سال گذشته در ملایر خبر داد.

آیت قربانی‌فر، برگزاری 9 همایش پیشگیری، تهیه و توزیع 46 هزار و 140 مورد بسته‌های فرهنگی، 530 جلد کتاب، تهیه و توزیع یک هزار و 770 سی‌دی و نصب 90 بنر در امر آگاه‌سازی مواد مخدر، برگزاری 28 نمایشگاه با 12 هزار و 750 بازدیدکننده را از دیگر اقدامات این ستاد در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول