اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز امسال صورت گرفت

ورود 2 میلیون مسافر نوروزی به کازرون

مسئول ستاد نوروزی کازرون از ورود یک‌میلیون و 945 هزار و 500 مسافر در ایام نوروز به این شهرستان خبر داد.

ورود 2 میلیون مسافر نوروزی به کازرون

محمدرضا معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در این شهرستان اظهار داشت: حجم بارش مناسب و به موقع در سال گذشته در کازرون و مساعد شدن آب و هوا و طبیعت زیبای این شهرستان در ایام نوروز باعث شد که آمار ورود مسافران به کازرون نسبت به سال گذشته 55 درصد رشد داشته باشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان کازرون در مبادی ترمینال ورود و خروج فارس به استان‌های همجوار گفت: آمار ورودی مسافران به این شهرستان از شیراز 849 هزار و 600 نفر، از بوشهر 507 هزار و 690 نفر و از ممسنی 441 هزار و 400 نفر بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کازرون تصریح کرد: در ایام نوروز برای رفاه حال مسافران و اسکان آنان، کمپ‌های بین‌راهی، چادرهای هلال احمر و یک‌هزار و 200 کلاس با تمام امکانات رفاهی تجهیز شده بود.

معینی خاطرنشان کرد: در کمپ‌های اسکان و چادرهای هلال احمر محصولات فرهنگی و وسایل سرگرمی برای کودکان و نوجوانان مسافر توسط این ستاد عرضه شد.

این مسئول در ادامه اجرای گفتمان دینی حول محور دهه فاطمیه، جشنواره برداشت گیاهان دارویی، توزیع رایگان دم‌جوش‌های گیاهی، آشنایی با خواص دارویی گیاهان و پخت آش نذری و سنتی کازرون را از دیگر برنامه‌های جانبی ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان عنوان کرد.

مسئول ستاد تسهیلات نوروزی کازرون در پایان از تمام عوامل اجرایی این ستاد، نیروهای نظامی و انتظامی، راهنمایی و رانندگی و نیروهای مقاومت بسیج این شهرستان که در ایام نوروز امور خدمات‌رسانی و امنیتی مسافران را بر عهده داشتند تقدیر کرد.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول