اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

امکانات بیمارستان صیاد گلستان در حد استانداردهای کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیمارستان صیاد شیرازی بزرگترین و مجهزترین بیمارستان دولتی گلستان است که امکانات آن در حد استانداردهای کشور است.

امکانات بیمارستان صیاد گلستان در حد استانداردهای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالله عباسی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: بعضی از وسایل بیمارستان صیاد شیرازی گلستان از جمله وسایل تصویربرداری نیاز به وسایل پیشرفته‎تری دارد که خریداری شده و در حال حاضر در حد مطلوب ارائه خدمت می‎کند.

وی با بیان اینکه 14 بیمارستان دولتی در گلستان وجود دارد، تصریح کرد: بیمارستان صیاد شیرازی بزرگترین بیمارستان دولتی در گلستان است که از اردیبهشت سال‌جاری در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع در زیربنای 22 هزار مترمربع در پنج طبقه ساخته و افتتاح شد.

85 متخصص و فوق تخصص در بیمارستان صیاد شیرازی فعالیت می‎کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فعالیت 85 متخصص و فوق تخصص در بیمارستان صیاد شیرازی خبر داد و افزود: این بیمارستان دارای 10 بخش ماژور و مینور است.

عباسی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان اقدام به راه‎اندازی کلینیک‎های تخصصی و فوق تخصصی پیامبر اعظم (ص) کرد که نخستین کلینیک در ساختمان هلال‌احمر افتتاح شد.

وی در خصوص ویژگی‎های درمانگاه پیامبر اعظم (ص) افزود: تمام پزشکان متخصص و فوق تخصص که در این درمانگاه‎ها ارائه خدمت می‎کنند، تعرفه آنها دولتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از راه‎اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی خبر داد و یادآور شد: این کلینیک در حال حاضر در محل دانشکده دندانپزشکی با 14 متخصص، 10 عضو هیئت علمی متخصص دندانپزشکی و تعدادی دندانپزشک عمومی مشغول به فعالیت است.

عباسی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گلستان دارای شش دانشکده است، بیان کرد: دانشکده پرستاری و مامایی بویه قدیمی‎ترین دانشکده و بعد از آن به ترتیب دانشکده‎های پزشکی، فناوری‎های نوین، دندانپزشکی و پیراپزشکی قرار دارند.

وی در خصوص جایگاه دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از نظر رنک آموزش و پژوهش به ویژه پژوهش در دانشکده‎های هم تیپ در ایران، رتبه دهم را دارد ولی رنکی را به صورت جهانی انجام می‎دهند که در این راستا در کل دانشگاه‎های ایران رتبه 16 را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه این دانشگاه فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار دانشجو در این دانشگاه در رده‎های مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، phd پزشکی عمومی، و در رشته‎های تخصصی بالینی شامل رشته‎های تخصصی زنان، اطفال، داخلی، جراحی (سال آینده)، اعصاب و روان و بیهوشی تحصیل می‎کنند.

انتهای پیام/83001/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول