اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان

رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد.

ارائه خدمات مستمر کمیته امداد به 10 هزار خانوار در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، سیداکبر عدنانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران کمیته امداد شهرستان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از نهادهای حساس و تأثیرگذار در جامعه است و فعالیت‌های امدادی این نهاد در رفع محرومیت‌های جامعه مؤثر بوده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: شناسایی اقشار محروم، نیازمند و برنامه‌ریزی برای حمایت از آنها از اقدامات این نهاد است و کاهش محرومیت‌های جامعه از دستاوردهای ارزشمند این نهاد است.

عدنانی بیان داشت: احیا و ترویج سنن حسنه انفاق و نیکوکاری میان آحاد و اقشار جامعه با هدف کمک به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه از اساسی‌ترین برنامه‌هایی است که واحد مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مدنظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: انفاق و نیکوکاری در حقیقت ریشه در باورهای اعتقادی و دینی مردم عزیز دارد و برآیند آن می‌تواند ضمن دفع هرگونه بلا و گرفتاری از مؤمنین صدقه‌دهنده، سبب رفع نیازهای نیازمندان، بیماران و از کارافتادگان جامعه اسلامی شود.

این مسئول اذعان داشت: مبالغ صدقات جمع‌آوری شده توسط شهروندان دشتستان در سرفصل‌های مختلفی از قبیل خدمات درمانی، فرهنگی، ازدواج جوانان، مسکن و ... مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند هزینه و به مصرف می‌رسد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: سال گذشته بالغ بر 540 میلیون ریال در سعدآباد جمع‌آوری شده و برای رفع نیازمندی‌ها و محرومیت‌های مردم منطقه مورد استفاده قرار گرفته است.

عدنانی ابراز داشت: مردم سعدآباد مردمی نیکوکار هستند و همواره در راستای رفع مشکلات همنوعان و اقشار نیازمند فعالیت داشته‌اند.

رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه خدمات مستمر به 10 هزار خانوار در دشتستان خبر داد و گفت: این تعداد خانوار در قالب 25 هزار نفر از خدمات مستمر کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول