اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مادح نظری برای کار به ترکیه رفته بود

خبر بازداشت سردبیر هفته‌نامه دیدگاه کردستان تکذیب شد

خبرگزاری فارس: مدیرمسئول هفته‌نامه دیدگاه خبر برخی از سایت‌های اینترنتی در مورد سوابق مطبوعاتی و بازداشت مادح نظری سردبیر این هفته‌نامه را تکذیب کرد و گفت: وی به قصد کار در ترکیه از هفته‌نامه خداحافظی کرده بود.

خبر بازداشت سردبیر هفته‌نامه دیدگاه کردستان تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ناصر خالدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرگزاری‌ها در سنندج اظهار کرد تمامی اخباری که روزهای اخیر در خصوص بازداشت مادح نظری و یا سوابق احضار و زندانی شدن وی در این سایت‌ها منعکس شده است کاملا کذب و جعلی بوده و مراتب را با سند و به صورت مستدل نیز منعکس خواهم کرد.

وی گفت: مادح نظری به هیچ عنوان فعالیت سیاسی، سابقه امنیتی و یا بازداشت نداشته و صرفا یک نویسنده ساده و فاقد هرگونه مشکل امنیتی و سیاسی در هفته‌نامه دیدگاه بود و جعل عناوین و اخبار مذکور در این مورد به احتمال زیاد برای تسهیل در پناهندگی وی در یکی از کشورهای اروپایی منتشر شده است و قضیه خروج از کشور وی به هیچ عنوان ارتباطی به کار مطبوعاتی نداشته است.

خالدیان افزود: مادح نظری ساعت 21 و 30 دقیقه روز 26 بهمن به مقصد ارومیه و مقصد نهایی ترکیه بلیط تهیه کرده و با خداحافظی از من و خانواده اش اظهار داشت که برای کار به ترکیه می‌رود اما یک هفته بعد در کمال ناباوری برخی سایت‌ها وی را یک زندانی سیاسی و مطبوعاتی جا زده و نقل‌قول‌های کذب از زبان همسرش نیز به این ادعا دامن زده است.

مدیرمسئول هفته نامه دیدگاه ضمن ابراز تاسف از این که از نام هفته‌نامه دیدگاه سوءاستفاده شده است، افزود: تمامی اخبار مبنی بر احضار، بازداشت، حبس تعلیقی و دادن وثیقه و یا مرتبط نمودن وی به افشای فساد اداری مسئولان استان کردستان دروغ محض بوده است.

به گفته وی تمامی کسانی که نظری را می‌شناسند می‌دانند که وی فردی آرام و قانون‌مدار بوده که در تمام عمر خود حتی یک دقیقه هم بازداشت نشده است و اگر مسئولیتی متوجه نوشته‌های وی بود مدیرمسئول نشریه پاسخگو بود که تاکنون حتی یک مورد تذکر یا شکایت در مورد نوشته‌های نامبرده هم سابقه نداشته است.

خالدیان با اظهار تأسف از این شیوه عمل رسانه‌ها و افرادی که می‌خواهند به قیمت تخریب دیگران به اهداف خود برسند گفت: ساخت مدارک جعلی بازداشت و احضاریه، ساخت سوابق جعلی کار خبری و روزنامه‌نگاری، گفت‌وگوهای تخیلی و قهرمان‌سازی‌های کاذب در رسانه‌ها و سایت‌های اینترنتی و تمارض‌های دروغین برای ایجاد پرونده و سوابق ساختگی و تخریب و وابسته خواندن کسانی که این دروغ‌ها را افشا می‌کنند، از شیوه‌های کهنه و مطرود رسانه‌های زرد سیاسی است که قبلا توسط افراد دیگری آزمایش شده و به نتیجه نرسیده است.

وی ضمن ادای احترام به تمامی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران صادق و متعهد کردستان که در شرایط دشوار فعلی به فعالیت رسانه‌ای مشغول هستند توصیه کرد که در گفتار و نوشتار خود صداقت را رعایت کنند تا همچنان مورد اعتماد مردم باقی بمانند.

انتهای پیام/79001/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول