اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان خواستار شد

ضرورت راه‌اندازی سریعتر بیمارستان 96 تختخوابی قائم تویسرکان

امام جمعه تویسرکان گفت: با تلاش مسئولان، باید بیمارستان 96 تختخوابی قائم تویسرکان سریعتر راه‌اندازی شود.

ضرورت راه‌اندازی سریعتر بیمارستان 96 تختخوابی قائم تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در سومین روز از هفته سلامت حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده، امام جمعه تویسرکان، حسن حسین‌زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان، یحیی خورشیدخانی، معاون فرماندار، مهدی کریمی، رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مسئولان از بیماران قلبی و عروقی بخش‌های ccu و داخلی قلب بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان تویسرکان عیادت کردند.

در حاشیه آیین عیادت از بیماران قلبی عروقی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان، امام جمعه تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، ضمن تبریک این هفته به خادمان ملت در عرصه پزشکی، بهداشت و درمان با اشاره به اینکه سلامت افراد یک کشور پایه و اساس رشد همه‌جانبه است، اظهار داشت: زمانی پویایی و نشاط در بین مردم معنا پیدا می‌کند که افراد از سلامتی کامل برخوردار باشند و این مهم تنها با پرهیز از افراط و تفریط‌ها در مصرف مواد غذایی و مراقبت از جسم در هر دوران سنی انسان امکانپذیر خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمد‌علی ارزنده بیان کرد: مردم  به سلامت خود توجه و دقت داشته باشند و از این نعمت بزرگ صیانت کنند، چراکه سلامت یک انسان علاوه بر اینکه موجب پیشرفت خود فرد در حوزه‌های مختلف می‌شود، بستر را برای اقتدار اجتماع هدف در عرصه‌های متفاوت توسعه نیز مهیا می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه سلامت جسم و روح همه افراد جامعه زمینه‌ساز خدمت بهتر و مفیدتر، در وهله نخست به خود فرد سپس به دین و اجتماع می‌شود، ابراز داشت: اگر انسان از نعمت سلامتی بهره‌مند نباشد، قطعاً از همه چیز عقب می‌ماند.

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: خدمتگزاری به مردم و کسب خیر دنیا و آخرت با سالم بودن انسان به دست می‌آید، بنابراین باید مردم فهیم ما برای سربلندی کشور به سلامت خود دقت نظر ویژه داشته باشند.

ارزنده در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به این سئوال که وضعیت خدمات‌دهی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) را چگونه دیدید؟ اذعان داشت: با توجه به اینکه بیمارستان تویسرکان قدیمی است، شکی نداریم که کاستی‌ها و کمبود‌هایی دارد، اما انصافاً و به حق مسئولان مربوطه و ریاست بیمارستان در حد توان زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند که خدمات‌دهی به نحو شایسته انجام شود.

وی متذکر شد: اگر بخواهیم موقعیت و وضعیت از این که هست بهتر شود، باید با همت و همکاری همه عوامل شهرستان در این خصوص و هماهنگی‌های لازم با وزارت بهداشت و تأمین امکانات مورد نیاز، بیمارستان 96 تختخوابی قائم راه‌اندازی شود؛ وگرنه با این وضعیت موجود گمان نمی‌کنم بتوانیم که پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

امام جمعه تویسرکان در ادامه سخنانش خطاب به مسئولان در حوزه بیمه درمان، تصریح کرد: مسئولان تلاش کنند مقدماتی فراهم شود که به بیمه‌ها بیشتر رسیدگی شود تا بیمه‌ها بدهی‌ خودشان را پرداخت کنند.

وی در این خصوص متذکر شد: زمانی که بیمه‌ طلب خود را پرداخت نکند، کسانی که به مردم در این حوزه خدمات‌دهی دارند، توانشان کم می‌شود و نمی‌توانند به نحو مطلوب به جامعه هدف خود خدمات‌رسانی داشته باشند.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول