اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

اجرای 21 دوره طرح‌ اوقات فراغت در شهرستان جم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از اجرای 21 دوره طرح‌ اوقات فراغت در شهرستان جم خبر داد.

اجرای 21 دوره طرح‌ اوقات فراغت در شهرستان جم

حجت‌الاسلام سید حسین سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی جم در یکسال اخیر در راستای گسترش فرهنگ دینی و ترویج فرهنگ قرآنی اهتمام خاصی داشته است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود در سال 91 افزود: حضور در جلسه‌های شورای اداری شهرستان و اداره‌کل و بیان دیدگاه‌ها و شرح گزارش‌های لازم، برگزاری نشست با ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و شورای هیئت مذهبی در مناسبت‌های دینی، نشست با روحانیون مستقر، طرح هجرت و بومی منطقه و تشکیل کانون مداحان شهرستان از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی جم است.

رئیس تبلیغات اسلامی جم خاطر نشان کرد: دیدار مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، روحانیون مستقر و طرح هجرت، استقرار چهار روحانی جدید، آغاز به کار ساخت شش خانه عالم در روستاها و تکمیل چهار خانه عالم تشان، بهرباغ، بهارستان و ریز، اعزام بیش از 40 روحانی در ماه رمضان و فاطمیه اول و دوم و معرفی مسجد، کانون و هیئت محوری برای اجرای متمرکز برنامه‌ها نیز از جمله فعالیت‌های تبلیغات اسلامی جم در سال 91 است.

سادات تصریح کرد: ارسال اخبار فعالیت‌ها به سایت سازمان، تشکیل کمیته عفاف و حجاب شهرستان، شورای اعزام و تبلیغ، برگزاری مراسم شب‌های احیای ماه رمضان، اقامه نماز عید فطر، جشن ولادت ائمه در هیئت و مساجد، برگزاری مراسم عزاداری در شهادت‌ها و وفات‌ها، برگزاری مراسم ویژه در مناسبت‌های ملی از قبیل دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر و ارتحال امام خمینی (ره) و روز تبلیغ از موارد مهم برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی جم محسوب می‌شوند.

وی در ارتباط با برنامه‌های قرآنی جم نیز گفت: ثبت پنج خانه قرآن جدید در سال 91 و افزایش آمار خانه‌های قرآنی به 13 باب، برگزاری 10 محفل بزرگ قرآنی در سطح شهرستان، برگزاری جلسه‌های ختم قرآن در بیش از 70 مسجد در طول ماه رمضان، برگزاری 50 دوره کلاس‌های قرآنی در سطوح مختلف، تربیت سه ممتحن روخوانی و روانخوانی، تقدیر از فعالان قرآنی و برگزاری دو دوره تفسیر بینات 20 و نسیم حیات 15 از مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی جم در سال 91 بوده است.

سادات از اجرای 21 دوره طرح‌ اوقات فراغت در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: اجرای 13 دوره طرح اوقات فراغت هسته فرهنگی جوان و هشت دوره طرح اوقات فراغت بوستان معرفت در شهرستان از برنامه‌های جذابی بود که بیش از شش‌ هزار نفر را به برنامه‌های فرهنگی جذب کرد.

انتهای پیام/2451/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول