اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور:

قرآن آموزه‌ای که رنگ کهنگی و منافع شخصی نمی‌گیرد / میزبانی اردبیل در اردیبهشت ماه

دبیر برگزاری بیست و دومین مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور گفت: قرآن کامل‌ترین آموزه الهی و وحدانی است که هیچ وقت رنگ و بوی کهنگی و کسب منافع شخصی و گروهی نمی‌گیرد.

قرآن آموزه‌ای که رنگ کهنگی و منافع شخصی نمی‌گیرد / میزبانی اردبیل در اردیبهشت ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر علمداری صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این دوره از مسابقات اظهار داشت: اردبیل برای اولین بار میزبان این دوره از مسابقات کشوری است که از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در سایه‌سار قرآن کریم امروز کشورمان در مسیر عزت، افتخار و اقتدار قرار دارد، ادامه داد:‌ یکی از شایسته‌ترین دستاویزهای ما در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و جاری شدن احکام نورانی این مکتب وحدانی تکیه بر کلام نورانی و الهی است که می‌تواند زمینه یک تحول اساسی را در زندگی اجتماعی و فردی فراهم آورد.

دبیر برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور نور قرآن را نور هدایت و بصیرت‌افزایی در اعتلای حقیقت جامعه اسلامی اعلام کرد و گفت: کمتر کسی فکر می‌کرد که بعد از 14 قرن از ظهور اسلام، نور قرآن و اسلام تمام بشریت را فرا بگیرد که امروز کانون پر جنب و جوش بهره‌گیری از این کتاب آسمانی جمهوری اسلامی ایران و مردم متدین آن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علمداری تاکید کرد: در این بین بسیجیان همیشه از قرآن و مبانی آن الهام گرفته‌اند و سعی داشتند با بهره‌گیری از این کتاب نجات‌بخش حقیقتی را به دنیا نشان دهند که شاید کمتر حاکمیتی توانسته آن را جلوه‌گری کند.

این مسئول با بیان اینکه اردبیل به عنوان احیاگر مکتب تشیع در قرن معاصر میزبان شایسته‌ای برای این دوره از مسابقات خواهد بود، اظهار داشت: به دلیل آنکه مفهوم بسیج با مبانی قرآن گره خورده است بسیجیان ما همیشه در عرصه‌ معنویت و تکیه بر قرآن و سیره نبوی پیشتاز بوده‌اند.

دبیر برگزاری مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور یادآور شد: ما در حالی در ایام نورانی میلاد پر خیر و برکت بانوی دو عالم (در اردیبهشت ماه سال جاری) شاهد برگزاری مسابقات کشوری خواهیم بود که همیشه پیوستگی و هماهنگی قرآن با عترت و سیرت پاک نبوی و علوی توانسته است جایگاه با عظمت آن را اعتلایی دو چندان بخشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علمداری در پایان سخنان خود عنوان کرد: امروز تمام بشریت در تنگی و تاریکی زندگی مادی به قرآن و معارف آن نیاز دارند که همه باید در بهره‌گیری از این ظرفیت عظیم تلاشی مجاهدانه داشته باشیم.

انتهای پیام/62007/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول