اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن

مدیرعامل مؤسسه تدبر در کلام وحی از برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن، در شهرهای مختلف در سال جاری خبر داد.

برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن

مهدی صبوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به طرح تدبر در قرآن اظهار کرد: این طرح در زمستان 83 با تصویب کمیسیون پژوهش‌های قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز به کار کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با پشتیبانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور توسعه پیدا کرد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تدبر در کلام وحی، با اشاره به عملکرد مؤسسه تدبر در کلام وحی تصریح کرد: این مؤسسه از طریق معاونت تهذیب حوزه علمیه، برگزاری کلاس‌های کارگاهی و همایش‌ها را در شهرهای مختلف در دستور کار دارد.

صبوحی به فعالیت در حوزه دانشجویی اشاره کرد و گفت: این مؤسسه در دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه قم، دانشکده سپاه (شهید محلاتی) و بنیاد علوم و معارف اسلامی فعالیت‌های اثرگذاری داشته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی مؤسسه تدبر در کلام وحی گفت: این مؤسسه تاکنون توانسته است 14 جلد کتاب تدبر، در قالب بسته آموزشی تدبر جزء سی‌ام قرآن را تألیف و منتشر کند.

مدیرعامل مؤسسه تدبر در کلام وحی از برگزاری 10 دوره تدبر در قرآن در سال جاری خبر داد و افزود: این دوره‌ها در شهرهای قم، کرج، رشت، گرگان، زنجان، تبریز، ارومیه، اصفهان، شهرکرد و زاهدان برگزار می‌شود.

صبوحی عنوان کرد: آزمون پذیرش این دوره‌ها بیستم اردیبهشت برگزار می‌شود و در هر شهر 40 نفر برای شرکت در دوره، انتخاب می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های الهیات، ادبیات عرب، حافظان کل قرآن، مربیان ترجمه و مفاهیم خواهند بود که حداقل دارای دو سال سابقه فعالیت هستند.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول