اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس:

28 رویداد فرهنگی و هنری در گنبدکاووس انجام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس گفت: 28 رویداد فرهنگی و هنری توسط این اداره انجام شد.

28 رویداد فرهنگی و هنری در گنبدکاووس انجام شد

سید محمدرضا داورزنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این رویدادها شامل کنسرت موسیقی، اجرای نمایش، عصر شعر، نمایشگاه کتاب، کارگاه نقاشی خیابانی، نمایشگاه های هنری و جشنواره استانی تئاتر هستند.

وی افزود: برخی از ادارات گنبدکاووس در برگزاری این رویدادها با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همکاری داشتند.

5 کنسرت موسیقی و 4 برنامه نمایشی در گنبدکاووس برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبد کاووس تعداد کنسرت‌های موسیقی برگزار شده را پنج مورد ذکر و خاطرنشان کرد: این کنسرت‌ها توسط گروه‌های موسیقی «مشتاق»، «آریس»، «واله»، «شهریار» و «درخشانی» برگزار شد.

داورزنی تصریح کرد: این کنسرت‌ها به مناسبت‌های مختلفی همچون اعیاد سعید قربان و غدیر و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) به اجرا درآمدند.

به گفته وی، چهار گروه نمایشی نیز در شش ماه دوم سال 1391 آثار خود را با نام‌های «رو پام تکیه نکن»، «سیاوش در آتش»، «سل» و «دیر وقته» اجرا کردند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال 1391 در گنبدکاووس برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر سال گذشته در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دو نمایش از مجموع چهار نمایش فوق در قالب جشنواره فوق به اجرا درآمدند.

داورزنی ادامه داد: در این مدت پنج برنامه عصر شعر با عناوین «عصر شعر ولایت و بصیرت»، «شعر آئینی وحدت»، «عصر شعر با کاروان انقلاب اسلامی»، «عصر شعر و موسیقی ترکمن و انقلاب» و «عصر شعر خداحافظ» برگزار شد.

وی اضافه کرد: همچنین در شش ماه گذشته سه نمایشگاه کتاب در ادارات زندان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گنبدکاووس به اجرا درآمدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس گقت: در شش ماه دوم سال 1391 یک کارگاه نقاشی خیابانی و یک دوره جشنواره استانی تئاتر نیز برگزار شد.

داورزنی با بیان اینکه در جشنواره فوق هفت نمایش به اجرا درآمدند، افزود: این جشنواره دارای بخش‌های مختلفی همچون جلسات نقد و بررسی، کارگاه نمایشنامه‌نویسی عروسکی، نمایشگاه عکس و کارگاه آموزشی کارگردانی بود.

انتهای پیام/83003/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول