اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج:

بسترهای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در کرج ایجاد شود

معاون اداری مالی شهردار کرج گفت: باید بسترهای لازم برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در این کلانشهر کرج فراهم شود.

بسترهای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران در کرج ایجاد شود

محمدرضا رضاپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اگر سرمایه‌گذاران بیشتری در شهر حضور پیدا کنند تمرکز برای توسعه ساختارهای شهری در این کلانشهر بیش از گذشته ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای قابل بهره‌گیری بخش خصوصی، عنوان کرد: ایجاد شرایط مناسب به منظور تجمیع سرمایه‌های بخش خصوصی و به کارگیری آن در راستای توسعه ساختارهای شهری امری مهم برای مدیریت شهری تلقی می‌‌شود که نسبت به انجام آن نیز تأکید دارد.

این مسئول گفت: تثبیت درآمدها و منابع مالی شهرداری امری مهم جهت تحقق اهداف بلندمدت برنامه‌های مدیریت شهری است.

معاون اداری مالی شهرداری کرج افزود: رسیدن به نقطه ایده‌آل در جذب سرمایه‌های بخش خصوصی می‌تواند نقطه عطفی برای طراحی و تدوین برنامه‌ها و سیاست‌های کلان مدیریت شهری باشد.

رضاپور با تأکید بر فراهم آوردن شرایط مناسب به منظور رشد اقتصادی، افزود: تأمین منابع مالی معتبر و کافی و تخصیص آن به موارد و آیتم‌های فعالیت‌های اقتصادی امری بسیار حائز اهمیت است که انجام آن باید سرآمد برنامه‌ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه، تامین منابع مالی از نیازهای اصلی فعالیت مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: این دستگاه خدمات‌رسان تنها تحت داشتن برنامه‌ریزی صحیح و اصولی، منابع کافی و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی می‌تواند نسبت به تأمین نیازهای زندگی شهروندی گام‌های مثبت و سازنده‌ای را بردارد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت وظایف و تعهدات دستگاه خدمات‌رسان شهرداری نیاز است این مجموعه، در زمینه تامین فرصت‌های سرمایه‌گذاری کوشاتر از گذشته عمل کند.

* شتاب بخشیدن به رشد اقتصادی شهری

رضاپور، از جمله سیاست‌های کارآمد در این زمینه را شتاب بخشیدن به رشد اقتصاد شهری ذکر و عنوان کرد: برای دستیابی به این مهم نیاز است، سهم بخش‌های خصوصی و تعاونی مد نظر قرار گیرد.

معاون اداری مالی شهرداری کرج در پایان اذعان داشت: فرهنگ‌سازی و ایجاد انگیزه بین سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه‌گذاری در کلانشهر کرج می‌تواند زمینه‌ساز افزایش راندمان سرمایه‌گذاری شهری شود.

انتهای پیام/2302/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول