اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

نخستین بخشدار زیراب در مازندران معرفی شد

حشمت‌الله سمیعی در جلسه شورای اداری سوادکوه به عنوان نخستین بخشدار زیراب در مازندران معرفی شد.

نخستین بخشدار زیراب در مازندران معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه در سال جدید که به ریاست فرماندار برگزار شد، حشمت‌الله سمیعی به عنوان بخشدار جدید سوادکوه معرفی شد.

فرماندار سوادکوه با اشاره به تاسیس بخشداری جدید در زیراب و لزوم معرفی مسئول کاردان و متعهد برای این بخشداری، گفت: حشمت‌الله سمیعی از خانواده معظم شهدا و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد است.

بخشدار جدید زیراب نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان این مطلب که ایجاد بخش در تقسیمات کشوری یک استعداد و فرصت جدید برای توسعه است، افزود: شهرستان پیشرفته به بخش پیشرفته نیازمند است.

حشمت‌الله سمیعی با تاکید بر اینکه برای توسعه بخش، طرح آمایش سرزمینی باید اجرایی شود، خاطرنشان کرد: با نگاه به طرح آمایش سرزمینی در بخش باید به برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت اقدام کرد.

وی با دعوت از همه دلسوزان برای توسعه بخش زیراب، یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های ما براساس سند چشم‌انداز 1404 و طرح توسعه مازندران خواهد بود.

حشمت‌الله سمیعی متولد 1354 و دانش آموخته کارشناسی ارشد دانشکده شاهد دانشگاه تهران و کارشناس مدیریت و برنامه‌ریزی است.

 تدریس در دانشگاه، مدیر پژوهش‌سرای رازی سوادکوه، مشاور مدیر آموزش و پرورش شهرستان سوادکوه، دبیر کمیته نوآوری آموزش و پرورش شهرستان، دبیر علمی همایش ملی مهندسی فرهنگی، نفر برگزیده همایش بین‌المللی امام علی (ع) در لرستان و همایش بین‌المللی امام محمد غزالی یونسکو، نخبه علمی روستایی استان مازندران، مؤلف کتاب در دست چاپ "مدارس هوشمند و از راه دور، زیر بنای مدارس آینده"، معلم و پژوهشگر نمونه و برگزیده سوادکوه در سال‌های مختلف، عضو کمیته نخبگان بسیجی شهرستان سوادکوه، عضو سابق هیئت رئیسه تنیس روی میز مازندران و رئیس سابق هیئت تنیس روی میز شهرستان سوادکوه و چاپ مقالات مختلف در نشریات بخشی از سوابق علمی و مدیریتی اولین بخشدار زیراب است.

انتهای پیام/86015/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول