اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

دهستان آبدان به بخشداری ارتقا می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: مراحل قانونی برای ارتقای دهستان آبدان به بخشداری انجام شده است و پس از تصویب در هیئت دولت شاهد استقرار بخشداری در این منطقه خواهیم بود.

دهستان آبدان به بخشداری ارتقا می‌یابد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در نشست با فرماندار و امام جمعه دیر با اشاره به تعطیلات ایام نوروز، بر فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای رفاه گردشگران در این ایام تاکید کرد و گفت: ایجاد امنیت عمومی، تامین مایحتاج عمومی مردم و فراهم شدن تسهیلات رفاهی، باید در دستور کار مدیران قرار گیرد تا مردم عزیز کشورمان از این موهبت الهی که در استان بوشهر فراهم است بهره کافی را ببرند.

وی از تامین یارانه خرید ماهی در استان خبر داد و گفت: برای رفاه حال مردم امکاناتی فراهم شده است که مردم، ماهی را با قیمت ارزان تامین کنند و استانداری بوشهر مابه‌التفاوت قیمت اصلی ماهی را پرداخت خواهد کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه شهرستان دیر دارای مفاخر دینی، علمی و فرهنگی، مردمی ایثارگر، فداکار و ولایت‌مدار است، افزود: توجه بیشتر به طرح‌های عمرانی به‌ ویژه عمران شهری از اولویت‌های سال آینده استان است.

وی گفت: برای تبدیل دهستان آبدان به بخشداری، مراحل قانونی آن انجام شده است که پس از تصویب در هیئت دولت، در سال آینده شاهد استقرار بخشداری در این منطقه خواهیم بود.

امام جمعه دیر نیز حسابرسی اعمال انسان‌ها با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال هستیم را وظیفه هر مسلمان دانست و با بیان اینکه مسئولیت فرصتی است برای خدمتگزاری مطلوب به مردم، گفت: فرصتی که در اختیار مدیران است متعلق به مردم است و باید از این فرصت برای خدمتگزاری مطلوب به مردم، نهایت استفاده را کرد.

حجت السلام سید علی حسینی به انتخابات 24 خرداد 92 اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار در این روز مهم و سرنوشت ساز، حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و با حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای بار دیگر دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

فرماندار دیر هم، خدمات ارائه شده به مردم این شهرستان را برشمرد و بهره‌مندی بیش از 96 درصد جمعیت 52 هزارنفری دیر از طرح‌های برق‌رسانی، آب‌رسانی، گازرسانی و زیرساخت‌های عمران شهری را از جمله افتخارات دولت نهم و دهم دانست.

علی بحرانی در این نشست خواستار ادامه طرح بزرگراه بوشهر- دیر، اجرایی شدن جاده ساحلی دیر –کنگان به طول 7.5 کیلومتر، پرداخت عوارض آلایندگی شرکت‌ها و سازمان‌های حومه شهرستان دیر و جلوگیری از صید ترال در فصل غیر مجاز شد.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول