اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور نماینده مردم شوشتر

ساختمان بخشداری میان‌آب شوشتر به بهره‌برداری رسید

ساختمان بخشداری میان‌آب شوشتر با حضور مسئولان محلی و نماینده مردم شوشتر به بهره‌برداری رسید.

ساختمان بخشداری میان‌آب شوشتر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرماندار شوشتر پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان بخشداری میان آب در روستای عرب حسن مرکز بخشداری میان‌آب این شهرستان اظهار کرد: از همه توانمندی‌های موجود در سطح شهرستان شوشتر استفاده شده است تا امروز شاهد آغاز به کار این بخشداری باشیم.

وی افزود: ساختمانی که امروز افتتاح شد، ساختمان مرکز بهداشت روستای عرب حسن بود که پس از مذاکره با مرکز بهداشت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوشتر این مرکز به ساختمان دیگری نقل مکان کرد و این محل در اختیار بخشداری میان‌آب قرار گرفت.

 

وی با اشاره به دلایل راه‌اندازی سریع این بخشداری گفت: در این بخش 46 شورای روستا وجود دارد که شش مورد از این شوراها پنج نفره و بقیه سه نفره هستند و به این دلیل برای برگزاری انتخابات شورای روستاها در این بخش دست به این اقدام زده‌ایم تا انتخابات در میان‌آب با نظم ویژه‌ای انجام شود.

نجفی خاطر نشان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوشتر در راستای راه‌اندازی این بخشداری تشکر می‌کنم.

بخشداری میان‌آب محل رفع مشکلات مردم خواهد شد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشداری میان‌آب محلی برای رفع مشکلات مردم خواهد شد و مسئولان به این بخش توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی افزود: مردم برای رفع مشکلات خود به بخشداری مراجعه کنند و بخشدار پرتوان و جوان این بخش تازه تاسیس در این باره اقدامات لازم را برای رفع مشکلات در این بخش انجام خواهد داد.

وی گفت: باید در راستای رفع مشکلات مردم بر اساس اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی شده عمل کرد و در این باره از همه توان خود باید بهره برد.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول