اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ملایر:

خیرین مرد عمل هستند/ کار برای رضای خدا توفیق می‌خواهد

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ملایر، خیرین را مردان عمل در عرصه کار و تلاش برشمرد.

خیرین مرد عمل هستند/ کار برای رضای خدا توفیق می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام احمد فراهانی بعدازظهر امروز در مراسم متبرک کردن ساختمان دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی در دانشگاه ملایر با خاک مقدس کربلا اظهار داشت: در قرآن کریم و روایات ائمه اطهار (ع) به انجام امور خیر و وقف اموال در راه خدا بسیار سفارش شده و در این راستا پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه بزرگترین الگوی بشریت هستند.

وی، خیرین را مردان عمل در کار برشمرد و خطاب به آنان گفت: شما عملاً نشان دادید که با افرادی که فقط حرف می‌زنند و در موقع عمل شانه خالی می‌کنند، متفاوتید.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ملایر افزود: دنیا برای افراد خیر، پلی برای آخرت است و به خاطر این امر، دنیا برای این افراد پست و کوچک می‌شود و از آنچه خداوند در این دنیا به آنا عطا کرده، می‌گذرند و توشه آخرت خود را پر بار می‌کنند.

فراهانی ابراز داشت: در طول تاریخ انسان‌های زیادی با انبوه سرمایه‌ها وجود داشتند، اما هیچ نامی از آنها باقی نمانده، چراکه این افراد توفیق هزینه اموال خود را برای امور خیر نداشتند.

وی بیان داشت: در روز قیامت افراد خیر از دیگران بالاتر بوده و فرشتگان و اهل بهشت این افراد را مایه مباهات می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ملایر متذکر شد: دانشکده علوم انسانی و معارف قرآنی نیاز شهر ملایر بوده و خلأ آن در این دانشگاه حس می‌شد که با کمک خیران در سال تحصیلی آینده، شاهد پذیرش دانشجو در این دانشکده خواهیم بود.

فراهانی در پایان یادآور شد: این دانشکده با آخرین استانداردهای روز ساخته می‌شود و علاوه بر کلاس‌های درس، اتاق اساتید و فضای اداری دارای دو مرکز آموزش الکترونیکی قرآن و سایت قرآنی خواهد بود.

انتهای پیام/89013/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول