اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نوروز در سرزمین طلای سرخ

بهره‌مندی مسافران از خدمات اسکان هلال احمر بشرویه / امدادرسانی به 43 مصدوم

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: در طول ایام نوروز بیش از 90 مسافر از خدمات اسکان اضطراری در پایگاه بین‌راهی هلال احمر بشرویه بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی مسافران از خدمات اسکان هلال احمر بشرویه / امدادرسانی به 43 مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه،علیرضا عارفیان ظهر امروز در جمع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بشرویه اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از 28 اسفندماه کار خود را آغاز و تا 14 فروردین فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت طرح امداد و نجات جاده‌ای با هدف افزایش آمادگی نیروهای امداد و نجات به در راه‌ماندگان و آسیب‌دیدگان احتمالی، ایجاد اطمینان خاطر مسافران و معرفی هر چه بهتر خدمات بشردوستانه و نمایش توان بالای خدمات امداد و نجات به اجرا درآمد که عوامل امدادی در پایگاه امداد و نجات جاده‌ا‌ی سه‌راهی بشرویه به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشتند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه، افزایش توان امدادی عوامل امداد و نجات، پاسخگویی سریع به حوادث جاده‌ای در راستای کاهش تلفات و اسکان آسیب‌دیدگان را از دیگر اهداف اجرای طرح امداد و نجات عنوان کرد.

عارفیان افزود: در پایگاه امدادی بین‌راهی بشرویه به طور شبانه‌روزی یک امدادگر، دو نجاتگر و یک راننده حضور دارند که در موقع اعلام حادثه یا تصادف با استفاده از تجهیزات و ست‌های نجات جمعیت هلال احمر به هموطنان و حادثه‌دیدگان کمک و امدادرسانی می‌کنند.

 وی اذعان داشت: در کنار پایگاه امداد و نجات هلال احمر چادرهایی برای اقامت و اسکان اضطراری مسافران برپا شد که در طول طرح نوروزی تعداد 90 نفر از مسافران برای اسکان موقت به این محل مراجعه کرده و اقلامی همچون کنسرو ماهی، لوبیا و نان توسط امدادگران و نجاتگران در بین مسافران توزیع شده است. 

 

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه تصریح کرد: طی مدت این طرح هفت مورد تصادف به جمعیت هلال احمر شهرستان اعلام شد که بلافاصله نیروهای امداد و نجات در صحنه حادثه حضور یافته و اقدام به رهاسازی سه کشته و نجات مصدومان کردند.

عارفیان افزود: امدادگران و نجاتگران پس از رهاسازی و انجام عملیات نجات 43 مصدوم، یک نفر را به صورت سرپایی مداوا و 42 نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند.

 انتهای پیام/69006/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول