اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تایباد:

استکبار به دنبال اختلاف‌افکنی میان فرقه‌های اسلامی است

امام جمعه شهرستان تایباد گفت: استکبار به دنبال اختلاف افکنی میان فرقه‌های اسلامی و دامن زدن به اختلافات مذهبی است.

استکبار به دنبال اختلاف‌افکنی میان فرقه‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس ازتایباد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محدثی در گردهمایی روحانیون، هیئت امنای مساجد و هیئات مذهبی و مداحان با اشاره به اهمیت گسترش دین و معارف و ارزش‌های اسلامی اظهارداشت: شناخت دشمن و اهداف و دسیسه‎های آنان بسیار مهم است، ‌استکبار نمی‌خواهد که اسلام گسترش پیدا کند و به دنبال اختلافات فرقه‌های اسلامی و دامن زدن به اختلافات مذهبی است.

وی در ادامه با اشاره به سیره و روش زندگانی حضرت زهرا(س)، خواستار توجه بیشتر مبلغین و دیگر اقشار به خطبه‌های حضرت زهرا(س) شد.

وی خطاب به روحانیون عنوان کرد: در راستای تقویت باورها و آموزه‌های دینی مردم تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

محمد عارف عارفی، فرماندار شهرستان تایباد نیز در سخنانی جنگ نرم و جنگ هوشمند را از برنامه‌های دشمنان ایران اسلامی پس از ناکامی در جنگ سخت هشت ساله علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: دشمن با ناکامی در جنگ سخت در برابر ملت مسلمان ایران، جنگ نرم و هوشمند و جریان فتنه را برنامه‌ریزی و پیاده کرد که با هوشیاری و بصیرت و ولایت مداری مردم و همچنین اطلاع رسانی و آگاهی بخشی روحانیت، این توطئه نیز مانند دیگر توطئه‎های دشمنان ناکام ماند.

وی با اشاره به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، پدافند غیر عامل را دفاع همه جانبه عنوان کرد و برگزاری گردهمایی و نشست‌های مشترک با حضور مردم، مسئولان و روحانیت را در جهت آگاه‌سازی عمومی بسیار مفید خواند و افزود: دشمنان با تجربه‎ای که در سایر کشورها در رابطه با انقلاب‎های مخملین داشتند، قصد پیاده سازی آن را در کشور ما داشتند که ناکام ماندند.

حجت‌الاسلام حسین کریمی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد نیز در این مراسم به کسب مقام نخست پرتال مساجد کشور توسط شهرستان تایباد اشاره کرد و گفت: روحانیون و هیئت امناء مساجد و هیئات مذهبی باید در عرصه تبلیغات دینی، تلاش و همدلی بیشتری داشته باشند چرا که امکانات دشمنان برای انجام تبلیغات علیه اسلام بسیار گسترده است.

وی افزود: ‌پاسداری و مرزبانی از ارزش‌­های دینی از وظایف مهم روحانیون و اقشار تأثیرگذار دینی است.

وی همچنین گفتمان‌های عفاف گرائی، مراسمات ملی و مذهبی، طرح مسجد محوری، تجهیز کتابخانه‎های شبستان، اعزام مبلغ شب‌های جمعه، طرح حمایت از فعالیت‌های فرهنگی مساجد و نیز جلسات احکام آموزی را از اهم برنامه‌های اجرا شده توسط اداره تبلیغات اسلامی تایباد در سال91 برشمرد.

انتهای پیام/70005/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول