اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

توسعه خدمات رسانی به مردم/ افزایش طرح‌های عمرانی در ملارد

فرماندار ملارد با تأکید بر توسعه خدمات رسانی به مردم گفت: با تمهیدات اندیشیده شده طرح‌های عمرانی در ملارد افزایش می‌یابد.

توسعه خدمات رسانی به مردم/ افزایش طرح‌های عمرانی در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی ظهر امروز در مراسم معرفی معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد اظهار داشت: شهرستان ملارد برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که میزان خدمات رسانی به تناسب جمعیت باشد چرا که در غیر این صورت در آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مسئول ادامه داد: هم اکنون این شهرستان در بخش زیرساخت‌ها با مشکل مواجه است لذا باید تدابیر اساسی برای توسعه زیرساخت‌ها در این شهرستان انجام شود.

وی تخصیص اعتبارات و توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکلات در این شهرستان را خواستار شد و افزود: باید میزان خدمات رسانی را در بعدهای مختلف در ملارد به استانداردهای لازم نزدیک کنیم تا بتوانیم در مسیر رضایتمندی مردم گام برداریم.

فردی تأکید کرد: هم اکنون تعامل ایجاد شده در سطح شهرستان و در بین مردم و مسئولان بسیار ارزشمند است لذا این تعاملات و همکاری‌ها باید مستمر باشد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

فرماندار ملارد مردم را سرمایه اصلی انقلاب برشمرد و همراهی با مردم و توجه به خواسته‌های آن‌ها را مهمترین وظیفه مسئولان عنوان کرد.

فردی تصریح کرد: نتیجه همه تلاش‌ها رضایت‌مندی مردم می‌باشد لذا برای داشتن رضایت مردم با تمام توان گام بر خواهیم داشت.

وی دقت در کارها، تسلط بر امور و افزایش سطح علمی کارکنان را از ضروریات یک مسئول دانست و بر برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان در بخش‌های مختلف تأکید کرد.

در این مراسم احمد الماسی نیا به عنوان سرپرست معاون فنی و عمرانی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/2302/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول