اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهین شهر و برخوار در مجلس:

امروز غرب و سران 1+5 می‌دانند که انرژی صلح‌آمیز حق مسلم ماست

عضو شورای فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با اشاره به نشست آلماتی 2 گفت: امروز غربی‌ها و سران مذاکره کننده 1+5 از جبهه‌گیری قبلی خود فاصله گرفته‌اند و می‌دانند که انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است.

امروز غرب و سران 1+5 می‌دانند که انرژی صلح‌آمیز حق مسلم ماست

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه امروز دومین جلسه کمیسیون تلفیق برگزار شد، اظهار کرد: در اولین جلسه کمیسیون تلفیق که قبل از سال 1392 برگزار شد، اعضای هیئت رئیسه مشخص شدند.

وی افزود: آئین نامه این کمیسیون در دومین جلسه که بعد از تعطیلات نوروزی برگزار شد، به تصویب اعضاء رسید.

نماینده مردم شاهین شهر و بر خوار بابیان اینکه پیشنهاداتی در رابطه با بودجه 1392 که به اعضای این کمیسیون ارائه شد، افزود: بنده به عنوان یکی از اعضای این کمیسیون پیشنهاد کردم بودجه امسال در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری تعیین و تصویب شود.

وی تاکید کرد: پیشنهاد ارائه شده نیز مورد توجه اعضاء قرار گرفت و در کمیسیون مربوطه به تصویب رسید.

عضو شورای فراکسیون اصول‌گرایان مجلس به نشست آلماتی 2 اشاره کرد و گفت: این مذاکرات از گذشته تا اکنون روند روبه رشدی داشته است.

وی اضافه کرد: اما سرعت پیشرفت مذاکرات هسته‌ای به دلخواه جمهوری اسلامی نبوده و این کندی در روند مذاکرات به طرف مذاکره کننده برمی‌گردد.

نماینده مردم شاهین شهر و برخوار با توجه به اینکه مقداری زمان مذاکرات طولانی شده است، ادامه داد: نباید ما در این راه از هیچ گونه تلاشی و کوششی دست برداریم، زیرا انرژی صلح آمیز هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است.

حاجی دلیگانی گفت: امروز غربی‌ها و سران مذاکره کننده 1+5 از جبهه‌گیری قبلی خود فاصله گرفته‌اند و می‌دانند که انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است.

وی تاکید کرد: امروزه سران مذاکره کننده 1+5 به جایی رسیده‌اند که می‌گویند تا چند درصد غنی‌سازی هیچگونه مشکلی ندارد.

عضو شورای فراکسیون اصول‌گرایان مجلس تصریح کرد: ما باید روند درستی را که با مدیریت مقام معظم رهبری طی نموده‌ایم همچنان ادامه دهیم و بتوانیم به تمام حقوقمان در این زمینه دست پیدا کنیم.

وی بابیان اینکه ایران هیچ‌گاه به دنبال ساخت بمب اتم نبوده و نخواهد بود، گفت: مقام معظم رهبری نیز در زمینه استفاده نادرست از انرژی هسته‌ای فتوا داده‌اند و سران مذاکره کننده 1+5 نیز با مطالعه و تحقیق در مورد این دستور دینی به آن احترام بگذارند.

حاجی دلیگانی اذعان کرد: دنیا و سران مذاکره کننده 1+5 می‌دانند ما به دنبال استفاده از یک انرژی صلح آمیز برای مصارف پزشکی، کشاورزی و صنعتی هستیم و خواهیم بود و از انرژی و فناوری هسته‌ای برای مصارف نظامی استفاده نمی‌کنیم.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول