اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته 23 لیگ دسته دو فوتبال

پیروزی دو بر یک نفت نوین آبادان در برابر استیل‌آذین تهران

خبرگزاری فارس: در هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت آبادان با حساب دو بریک استیل‌آذین تهران را مغلوب کرد.

پیروزی دو بر یک نفت نوین آبادان در برابر  استیل‌آذین تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، از هفته بیست و سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور بعد از ظهر امروز یک دیدار در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در این مسابقه نفت نوین آبادان موفق شد استیل آذین تهران را با حساب دو بر یک از پیش‌روی بردارد.

امین مقتدایی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 40 و حمید خفایی در دقیقه 72 زننده گل‌های طلایی پوشان آبادانی در این دیدار بودند و علی خسرو نژاد تک گل استیل آذین را در دقیقه 48 به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار را کوروش غریبی بر عهده داشت که در این دیدار چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرد که سهم هر دو تیم دو کارت زرد بود.

احسان رباعی و خلیل بچاری از نفت آبادان و علی خسرو نژاد و صابر قاسمی از استیل‌آذین بازیکنانی بودند که از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

در ابتدای این دیدار دو تیم به احترام درگذشت نوری خدایاری پیشکسوت فوتبال خوزستان یک دقیقه سکوت کردند.

حدود 100 نفر از نزدیک تماشاگر این دیدار بودند که بارها به بازیکنان تیم استیل آذین به‌خاطر آنچه را که بازی ناجوانمردانه می‌خواندند اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، طلایی پوشان آبادانی با این برد 33 امتیازی شده و جای استیل آذین را در رتبه پنجم جدول رده بندی مسابقات گرفتند.

انتهای پیام/72008/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول