اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا در گفت‌وگو با فارس:

زلزله 3,5 ریشتری دانسفهان خساراتی نداشت

فرماندار بویین زهرا گفت: زلزله 3,5 ریشتری شهر دانسفهان شهرستان بویین زهرا هیچ‌گونه خسارات مالی و تلفات جانی در بر نداشت.

زلزله 3,5 ریشتری دانسفهان خساراتی نداشت

احد احمدی لحظاتی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بویین زهرا با تأیید خبر وقوع زلزله 3.5 ریشتری بامداد امروز منطقه دانسفهان اظهار داشت: بنا به گزارش رسیده، زلزله بامداد امروز منطقه دانسفهان شهرستان بویین زهرا تاکنون هیچ گونه خسارت مالی و همچنین جانی در بر نداشته است.

فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا بر روی گسل ایپک به عنوان یکی از خطرناک‌ترین گسل‌های زمین‌لرزه قرار دارد، ابراز داشت: مجموعه فرمانداری بویین زهرا برای رویارویی با پدیده‌‌های مانند زلزله، سیل، طوفان و هر گونه بلاهایی طبیعی و انسانی از آمادگی 24 ساعته و کامل برخوردار است.

گفتنی است؛ در آذر ماه سال گذشته نیز زمین‌لرزه‌های مشابه منطقه دانسفهان در شهرستان بویین زهرا را به لرزه در آورده است.

فرماندار بویین زهرا در گفت‌وگوهای اختصاصی با خبرگزاری فارس در زلزله‌های پیشین منطقه دانسفهان با تأیید خبر وقوع این زلزله‌ها به تشریح جزئیات آن‌ها پرداخت و بیان کرد: زلزله هفت ریشتری شهرستان بویین‌زهرا در تاریخ 10 شهریور سال 41 بیش از هزاران کشته و مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/77005/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول