اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

اجتماع بزرگ عزاداران آملی برگزار می‌شود

معاون فرماندار آمل گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع بزرگ عزاداران آملی برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ عزاداران آملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید جعفر رسولی صبح امروز در جلسه ستاد سوگواره یاس نبوی با اشاره به اینکه هر ساله در سطح شهرستان هیئت‌های مذهبی به صورت انفرادی مراسم عزاداری برگزار می‌کنند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم امسال در زمان مشخص این دسته‌ها به سوی گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل ستاد ملی سوگواره زمینه را برای برگزاری این مراسم بهتر کرده است، گفت: هر ساله مراسم فاطمیه دوم پررنگ‌تر برگزار می‌شود.

رسولی با اعلام اینکه اجتماع بزرگ عزاداران آملی روز 25 فروردین صورت می‌گیرد، افزود: این مراسم با دسته‌روی صبح آغاز و تا امامزاده ابراهیم طی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل نیز در این جلسه با بیان اینکه پنج مسجد در این شهرستان عزاداری 20 روزه برگزار می‌کنند، گفت: چهار مراسم در شب و یک مراسم نیز در صبح‌ها با قرائت هیات عاشورا و برپایی نماز صبح برقرار است.

حجت‌الاسلام محمد قنبری با تاکید بر اینکه آیت‌الله وحید خراسانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) پارچه‌های عزاداری به شهرستان آمل اهدا کرده است، افزود: 300 پارچه یک متری از سوی دفتر ایشان در اختیار تبلیغات اسلامی آمل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه 500 پرچم کوچک عزاداری نیز در میان تاکسی‌های سطح شهر توزیع می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم فضای شهر برای عزاداری مهیا شود.

قنبری با اعلام اینکه عزاداری هیات‌ها به این مناسبت تجمیع می‌شود، یادآور شد: این تجمیع موجب انسجام فعالیت هیات‌ها و مراسم‌ها خواهد شد.

محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل نیز در این جلسه با اعلام اینکه تابلوهای سطح شهر به صورت رایگان در اختیار هیئت‌های عزادار قرار گیرد، گفت: شهرداری می‌تواند با دریافت نکردن هزینه از این هیئت‌ها به فضاسازی شهر کمک شایانی بکند.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول