اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

آغاز فعالیت ستاد اجرایی توسعه بخش معدن در استان بوشهر

استاندار بوشهر گفت: ستاد اجرایی توسعه بخش معدن بر اساس مصوبه هیئت وزیران به منظور توسعه و ارتقای ظرفیت‌های بخش معدنی فعالیت خود را آغاز کرده است.

آغاز فعالیت ستاد اجرایی توسعه بخش معدن در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست ستاد اجرایی توسعه بخش معدن استان، گفت: اکتشاف و فعال کردن محدوده‌های معادن غیرفعال و برنامه‌ریزی و نظارت از جمله وظایف این ستاد است.

عباس تابش افزود: برنامه‌ریزی در حوزه اکتشاف، استخراج، فرآوری و صنایع معدنی و بررسی و نظارت بر فعالیت‌های معادن استان از جمله برنامه‌های اصلی این کارگروه است.

وی با بیان اینکه تمام نقشه‌های مورد نیاز معادن تدوین شده است، تصریح کرد: ساماندهی معادن و تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی، مشارکت عامه مردم در امر سرمایه‌گذاری معادن از مهم‌ترین نتایج جلسات این ستاد است.

استاندار بوشهر استیفای حقوق دولت در معادن، تولید ثروت ملی و توسعه بخش اشتغال را از دیگر فعالیت‌های ستاد اجرایی توسعه بخش معدن نام برد و گفت: اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز معادن از محل منابع اعتبارات صندوق توسعه، تسهیلات بانکی و تملک دارایی تامین می‌شود که پس از تصویب در این نشست برای پرداخت به یکی از منابع مورد نظر معرفی می‌شود.

حسنوند با بیان اینکه دبیری کارگروه با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است، افزود: جلسات کارگروه به طور منظم براساس برنامه تعیین شده دبیرخانه برگزار خواهد شد.

سرپرست سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر نیز با بیان اینکه ریاست این کارگروه در استان‌ها برعهده استاندار است، گفت: معاون برنامه‌ریزی استاندار، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، منابع طبیعی، جهادکشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و شرکت‌های برق، گاز، پخش فرآورده‌های نفتی، زمین شناسی، آب منطقه‌ای، دادگستری و بانک‌های عامل اعضای اصلی این کارگروه  هستند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول