اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی‌گرگانی مطرح کرد

تعدد کاندیداهای اصولگرا خطرناک است / چه کسی باید سکان‌دار ریاست جمهوری شود‌؟

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: تعدد کاندیداهای اصولگرا موجب خطر است بنابراین باید کسی که در بین مردم سرشناس‌تر و مورد وثوق مقام معظم رهبری و روحانیت هست معرفی شود.

تعدد کاندیداهای اصولگرا خطرناک است / چه کسی باید سکان‌دار ریاست جمهوری شود‌؟

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد علی علوی‌گرگانی امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: حسن  سابقه  50 ساله حزب موتلفه اسلامی قابل تقدیر است؛ اعضای این حزب باید این حسن سابقه را در آینده نیز حفظ کنند و مایه امید  ملت باشند.

علوی گرگانی خطاب به نامزدهای ریاست جمهوری افزود: افرادی که می‌خواهند خود را کاندیدای ریاست جمهوری کنند باید تمام جوانب را مورد بررسی قرار دهند و با برنامه‌ریزی دقیق وارد عرصه شوند‌.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها نباید بعد از تشکیل دولت انجام شود بلکه قبل از آن که فردی به پست ریاست جمهوری برسد باید دارای برنامه جامع به منظور اداره کشور باشد.

وی با طرح این سوال که چه کسی باید سکان‌دار  ریاست جمهوری شود بیان داشت: این که بدانیم چه کسی به درد انقلاب و مردم و مملکت می خورد یک واقعیت مهم است.

علوی گرگانی با  اشاره به دوره‌های گذشته ریاست جمهوری در کشور افزود: تجربیات خیلی خوبی در طول دوره‌های ریاست جمهوری در  کشور بدست آمد؛ بعضی از این تجربیات بیان‌گر این است که برخی‌ها در اول کار یک طور و در آخر کار طور دیگری بوده‌اند و این امر تازگی ندارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: باید شخصی که رئیس جمهور می‌شود رضایت الهی و رهبر  انقلاب و مردم را در آخر کار کسب کند.

وی با بیان اینکه رهبری با تنفیذ حکم ریاست جمهوری تمام اختیارات اجرایی را به رئیس‌جمهور می‌دهد یادآور شد: باید بدانیم حکم تنفیذی که مقام معظم رهبری به رئیس جمهور می‌دهند آن شخص شایستگی این حکم را داشته باشد و پس از آن رهبر انقلاب دغدغه‌ای نداشته باشند‌.

علوی گرگانی با بیان این که بهترین راه جلوگیری از دغدغه‌ها برنامه‌ریزی دقیق است افزود: تشکل‌ها  و گروه‌های ارزشی و  خط رهبری باید بنشینند و برنامه‌ریزی کنند تا شخص منتخب آرامش را به کشور ‌بدهد و موجب دغدغه نشود‌.

استاد حوزه علمیه قم تعدد کاندیداهای اصولگراها را موجب خطر دانست و تصریح کرد: این افراد باید نشست‌هایی داشته باشند و منتخبان خود را با در نظر گرفتن تمام شرایط یعنی کسی که در بین مردم  سرشناس‌تر و در میان روحانیت و مقام معظم رهبری مورد وثوق باشد را معرفی کنند‌.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول