اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی:

اصولگرایان حتما به یک کاندیدای واحد می‌رسند

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه اصولگرایان حتما به یک کاندیدای واحد می‌رسند گفت: رئیس‌جمهور آینده مثل شهید رجایی باید باشد نه مثل بنی‌صدر که تعداد منم منمهایش قابل شمارش نبود.

اصولگرایان حتما به یک کاندیدای واحد می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان شرقی بیوک مقدسی‌بخشایش صبح امروز در جمع خبرنگاران در مورد انتخابات ریاست جمهوی سال 92 اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام، یک انتخابات پرشور و با شکوه توسط ملت بزرگ و خسته نشدنی به نمایش گذاشته و یک حماسه دیگر خواهند آفرید.

وی افزود: ان‌شاءالله همه برای انتخابات ریاست جمهوری تکلیف نخواهند کرد که نامزد شوند زیرا رئیس جمهوری در کشور ما یک شغل نیست؛ یک حرفه نیست بلکه یک تکلیف الهی است و اگر کسی به عنوان شغل و درآمد به آن بنگرند سخت در اشتباه است و در صورت حتی پیروزی و رای آوردن دچار بحران شده و عاقبت به خیر نخواهد شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در مورد همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: این گردهمایی بسیار با شکوه برگزار شد و دیدگاه‌ها مورد تحلیل قرار گرفتند و از همه مهمتر فرمایشات آقای عسگراولادی راهگشای همه و مخصوصا خود بنده بود که از آن لذت وافر بردم آقای عسگراولادی در گردهمایی گفتند، مواظب شیطان باشیم که هر لحظه فریبمان می‌دهد. شیطان را از قلبهایمان دور کنیم وگرنه زیانکاریم.

وی در مورد نامزد اصولگرایان نیز اظهار کرد: بنده امید دارم خواص و بزرگان اصولگرا حتما به یک کاندیدای واحد خواهند رسید و اندک اندک به آن نزدیکتر می‌شوند که در آینده نزدیک به اطلاع مردم دینمدار خواهد رسید.

مقدسی در مورد رئیس جمهور آینده که چگونه باید باشد گفت: رئیس جمهور آینده باید همانند مقام معظم رهبری که در طول هشت سال دوران ریاست جمهوریشان، حتی یک کلمه "منم منم"از زبان ایشان بیرون نیامده بود، همه می‌دانند، ایشان واقعا خدمتگذار مردم بودند و الان هم در دوران 24 سال رهبریشان همیشه متواضع بودند و خود را یک طلبه ساده نشان می‌دهند، به این دلیل است محبویتشان در ایران و جهان روز به روز افزونتر می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور آینده باید مثل شهید رجایی باشد نه مثل بنی صدر که تعداد منم منمهایش قابل شمارش نبود. مدام نگوید شخص دوم مملکت هستم و اگر می‌گوید خدمتگزار مردم هستم واقعیت داشته باشد. از یک طرف بگوید خدمتگزار و از طرف دیگر بگوید شخصیت دوم و کذا و کذا هستم. خدمتگزار مردم باید خودش را آخرین فرد بداند. اینجا هست که محبوبیت پیدا می‌کند، نباید بعد از 8 سال غصه بخورد که چرا نمی‌تواند دوباره کاندید شود. به فکر الگوی یک کشور دیگری که رئیس جمهور و نخست وزیرش دائما جاعوض می‌کنند، او هم که بعد از دوره ریاست جمهوریش نمی‌تواند دوباره کاندید شود کسی از دوستان خود را به این مسند بنشاند و او هم وی را معاون اول کند و بعد از 4 سال جا عوض کنند. این فکر را از سر بیرون کنند و گرنه ضرر خواهند کرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی در مورد آنهایی که می‌گویند بهار زنده باد و زمستان را نکوهش می‌کنند و بدشان می‌آیند، اظهار کرد: همه چهار فصل زیبا هستند همانطور که بهار زیباست تابستان هم قشنگ است و تابستان زیباست پاییز هم قشنگ است و پاییز زیباست و زمستان هم قشنگ است. هیچکدام بد و زشت نیستند همه چهار فصل را خداوند زیبا آفریده است و خلق از همه چهارفصل در جای خودش به نحو احسن استفاده کرده و لذت می‌برند. و با گفتن مرده باد و زنده باد من و تو به طبیعت ذره‌ای در اراده خداوند "ایاک‌نعبد و ایاک‌نستعین" خللی به وجود نمی‌آورد. باید همیشه شکرگزار خداوند منان باشیم.

وی گفت: زمانی که کسی با رای ملت بر کرسی این مسند نشست باید مواظب خود باشد نگذارد چاپلوسان و منافقان دورش را بگیرند و او را به راهی که نباید برود ببرند. فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده و عمل کنند.

مقدسی ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری در زمان یکی از ریاست جمهوری‌های قبلی، برای شبیخون فرهنگی توسط دشمن هشدار دادند، ولی کسی به این هشدارها توجه نکرد وقتی مقام معظم رهبری در مورد مفاسد اقتصادی هشدار می‌دهند انگار نه انگار که در کشور اتفاقی افتاده است. اینگونه می‌شود تا پاک‌ترین دولت زیر سئوال می‌رود و آنچنان این بار سنگین است که شانه خالی کردن میسر نیست و زحمات کشیده شده به ناکجا آباد هدایت می‌شود، این مسئله در رسانه‌های جمعی بسیار پر رنگ و توسط قوه قضائیه جمع و جور و به نحو احسن فیصله داده شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی در مورد ارز و سکه اظهار کرد: بانک مرکزی در کارهای روبه جلو قدم برداشت ولی کافی نبود، در واقع باید تک نرخی کردن ارز کامل گردد و قیمت طلا در بانک مرکزی و بیرون از آن یکسان شود و اگر چنین شود کل فساد مالی و اخلاقی از بین رفته و معاملات بدون جنجال و تشنج و آرام و به خوبی انجام می‌گیرد و دیگر صف طولانی و حرف و حدیث رخت برخواهد بست.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول