اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری فیروزکوه خواستار شد

جلسات فیروزکوه به صورت میدانی برگزار شود

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزکوه گفت: جلسات کارگروهی، ستادی و شورایی در این شهرستان باید به صورت میدانی برگزار شود.

جلسات فیروزکوه به صورت میدانی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: لازمه خدمات‏رسانی خوب و شایسته، اهتمام و توجه همه دستگاه‏های متولی به امور شهرستانی است.

وی تصریح کرد: باید با بردن جلسات کارگروهی، ستادی و شورایی در متن مردم، کارها را روشن‏تر و روان‏تر پیش ببریم.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزکوه افزود: از آنجایی که عملکرد مسئولان، کارکرد انقلاب اسلامی را در ذهن‏ها جاری می‏سازد، مهم‏ترین رویه، بردن مباحث و مسائل در شهرها و روستاها است و صرف یک کارکرد اداری کلاسیک، کاری خشک و بی‏روح است.

مهری به طور نمونه به برگزاری جلسات متعدد ستاد اجرایی طرح توسعه کشاورزی شهرستان فیروزکوه اشاره کرد که تاکنون خروجی مناسبی نداشته و حتی یک مورد آن به نتیجه نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این جلسات در بین مردم برگزار می‏شد، قطعاً آرامشی ایجاد می‏کرد و آلام آنان را التیام می‏بخشید.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزکوه ادامه داد: برخورد گرم و مناسب با جامعه هدف و صرف وقت بیشتر در خدمات‏رسانی، ضمن ایجاد دلگرمی در افراد و افزایش بهره‏وری، جلوی بسیاری از سوء‏استفاده‏ها را نیز خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: قطعاً حضور در بین مردم، حماسه سیاسی را تقویت می‏کند و اگر غیر از این حالت حرکت کنیم، این حماسه تبدیل به شعار می‏شود.

مهری اضافه کرد: در این راستا، به جز مسئولان دستگاه‏ها، خبرنگاران، مطبوعات و رسانه‏ها نیز نقش دارند.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزکوه بیان داشت: راهی طولانی و پرپیچ و خم در مسیر اعتلای انقلاب در پیش است و در این راستا، مجموعه خبرنگاران از هر سلیقه و طیف سیاسی باید نقد منصفانه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: یکی از رسالت‏های همه کارگزاران، ایجاد و تقویت روحیه امید و نشاط در بین مردم است.

وی تاکید کرد: دستیابی به این مهم و توسعه و بالندگی کشور فقط بر عهده رهبری یا سران قوا نیست، بلکه همگان در این راستا رسالت دارند.

مهری ابراز امیدواری کرد؛ مسئولان در سال جدید به شیوه‏ای عمل کنند که ذره‏ای فساد و تخریب شخصیتی در کار نباشد، بلکه بر اساس فضائل انقلاب امور را به پیش ببریم.

انتهای پیام/2568/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول