اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

حضور معاونین به جای مدیران در جلسات یعنی اتلاف وقت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ حضور معاونین به جای مدیران در جلسات اتلاف وقت است.

حضور معاونین به جای مدیران در جلسات یعنی اتلاف وقت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نخستین جلسه اداری استان کهگیلویه و بویراحمد در هشتمین روز فروردین ماه با حضور مدیران، فرمانداران، استاندار و معاونین وی برگزار شد.

سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری سال 92 با قدردانی از همه زحمات مسئولان در یک‌سال سختی و فشار اظهار داشت: در سالی که گذشت تلاطم‌های زیادی چون کمبودها و تحریم‌ها را پشت سر گذاشتیم به طوری که خانواده‌ها، کاسبان، دانشگاهیان، پیمانکاران، کارمندان و قاطبه مردم این فشارها را تحمل کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان نوروزی مقام معظم رهبری افزود: شنیدن این صحبت‌ها رسالت‌ها و وظایف ما مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و ضروری است که در سال جدید همه تلاش خود را برای تحقق منویات معظم‌له و مهم‌تر از آن تحقق شعار امسال انجام دهیم.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از همین روزهای نخست سال باید برنامه‌ریزی منسجمی داشته باشیم و تلاش کنیم کارها با کیفیت بهتر انجام شوند.

وی با بیان اینکه هدف ما در این نشست مرور مسائل مهم در سال جدید است، گفت: حضور مرتب مدیران در جلسات و کارگروه‌ها از نکات مهمی است که باید همه مدیران به آن توجه کنند.

صابری هیچ عذری را جز دیدار و جلسه با وزیر در تهران برای نیامدن یک مدیر در نشست‌های اداری قابل قبول ندانست و ادامه داد: مدیران اگر هم بر اساس قانون در جلسه‌ای با عذر موجه و اعلام قبلی حضور نداشتند بدانند که از نظر ما آمدن و نیامدن نائب و جانشین تفاوتی ندارد زیرا آن‌ها اختیاری ندارند و برای تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی منتظر اجازه مدیر خود می‌مانند؛ پس این کار یعنی اتلاف وقت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه به ورزش همگانی را از تأکیدات مقام معظم رهبری در سخنان نوروزی ایشان خواند و بیان کرد: توجه به این مسائل ریز ولی مهم نشان از درایت رهبری دارد که لازم است این نگرانی معظم‌له نیز مورد توجه مسئولان قرار گیرد و ورزش در برنامه‌های رسمی مدیران در هر اداره قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کم تحرکی عامل اصلی مرگ و میرها و سطح اول درمانی کشور و این استان است که توجه به ورزش به ویژه ورزش‌های همگانی می‌تواند این خطر را از جامعه رفع کند.

صابری ورزش را برای آحاد جامعه ضروری خواند ولی تأکید کرد این کار باید از ادارات و مدیران شروع شود و حتی از فضا‌ی نمازخانه‌ها نیز برای ورزش بانوان کارمند و از محوطه اداری برای ورزش کارمندان مرد استفاده شود زیرا نباید برای ورزش نکردن بهانه تراشید.

انتهای پیام/82005/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول