اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

بانک‌های عامل حضوری کمرنگ در جلسات شورای اداری گچساران داشتند

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: اعتراض خود را نسبت به حضور کمرنگ برخی بانک‌های عامل گچساران در جلسات شورای اداری این شهرستان به مدیران کل این بانک‌ها اعلام کرده‌ایم.

بانک‌های عامل حضوری کمرنگ در جلسات شورای اداری گچساران داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی امروز در جمع مدیران گچسارانی با اشاره به نزدیک شدن به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: 10 فروردین 92 با اعلام رسمی از سوی وزارت کشور نخستین سه دوره انتخابات است که شامل میان دوره چهارمین انتخابات مجلس خبرگان، ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا کلید می‌خورد و فضای انتخاباتی کشور را فرا می‌گیرد.

لیست معتمدان انتخابات در گچساران در حال آماده شدن است

وی افزود: تا امروز نسبت به تهیه لیست 30 نفره معتمدان برگزاری انتخابات اقدامات لازم انجام گرفته است و در حال حاضر افزون بر 50 نفر در این لیست قرار گرفته‌اند.

شفیعی ابراز داشت: ملاک انتخاب این افراد انتخابات سال‌های گذشته بوده که در این انتخاب تمامی نگرش‌ها و جناح‌بندی‌ها لحاظ شده است و تمامی اقوام گچسارانی نیز در این لیست حضور دارند.

فرماندار گچساران یادآور شد: در لیست کنونی افزون بر 50 نفر حضور دارند که بر اساس مسائل و مؤلفه‌های کمی به ناچار عده‌ای از این لیست خط می‌خورند که این موضوع نشان‌‌دهنده ضعف و عدم صلاحیت افراد نیست بلکه محدودیت‌های عددی سبب این مسئله است.

استفاده از اموال دولتی در انتخابات ممنوع است

وی با بیان این‌که 10 فروردین رسما فضای انتخاباتی در کشور آغاز می‌شود، تصریح کرد: روز 12 فروردین انتخابات هیئت معتمدان در راستای انتخاب هیئت اجرایی انتخابات برگزار می‌شود و هر سه انتخابات پیش‌روی ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و شورای شهر و روستا تابع یک هیئت اجرایی است.

شفیعی عنوان داشت: جهاد کشاورزی در انتخابات روستایی و آموزش و پرورش در انتخابات شورای شهر انتصابی خواهد بود، ضمن این‌که اداره ثبت احوال، دادستان دادگستری نیز به همراه فرماندار انتصابی هستند.

وی استفاده از اموال دولتی در انتخابات را ممنوع و غیرشرعی دانست و گفت: بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری هرگونه انتخاباتی زیرمجموعه ریاست جمهوری اطلاق می‌شود.

همه دستگاه‌ها و نهادها در برگزاری انتخابات نهایت همکاری را داشته باشند

فرماندار گچساران انتخابات ریاست جمهوری را مهم‌ترین انتخابات در سطح کشور دانست و گفت: انتخابات ریاست جمهوری به معنای انتخاب کردن شخصی به مدت چهار سال است که مدیریت اجرایی مملکت را در این مدت بر عهده دارد.

شفیعی ادامه داد: شخص انتخاب شده باید خود را با سیاست‌های جهانی که بر خلاف امنیت و چارچوب نظام باشد وفق دهد.

وی خاطر نشان کرد: در زمان برگزاری انتخابات همه دستگاه‌ها و ادارات باید نهایت همکاری را در برگزاری مطلوب و پرشور انتخابات به عمل آورند.

حضور کمرنگ برخی بانک‌های عامل در جلسات شورای اداری گچساران

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبات اجرایی شده شورای اداری گچساران در سال 91 عنوان داشت: به صراحت اعلام می‌کنم 14 درصد مصوبات باقی‌مانده در سال 91 اجرا نشده است و امیدواریم تا پایان فروردین 92 این درصد کمتر شود.

فرماندار گچساران با بیان‌ این‌که برخی از نهادها و ادارات در جلسات شورای اداری حضوری کمرنگ داشتند، متذکر شد: اعتراض خود را نسبت به حضور بسیار کمرنگ برخی از بانک‌های عامل در جلسات شورای اداری اعلام می‌کنم که در این زمینه مکاتبات لازم با مدیران کل این بانک‌ها صورت گرفت و مراتب اعتراض فرمانداری به آنها اعلام شده است.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی مدیران در جذب اعتبارات بیان داشت: تا سه ماه دیگر فرصت برای جذب اعتبارات وجود دارد و مدیران اداراتی که موفق به جذب اعتبارات خود نشده‌اند در این مدت تلاش لازم را بری جذب اعتبارات انجام دهند.

انتهای پیام/82014/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول