اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

تأمین سلامت زیربنای توسعه جامعه است

فرماندار شهرستان بستک گفت: تأمین سلامت زیربنای توسعه جامعه است و به همین دلیل باید با زیرساخت‌های مناسب نسبت به تأمین سلامت افراد جامعه تلاش کرد.

تأمین سلامت زیربنای توسعه جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در مراسم دیدار از بیماران بیمارستان فکری ضمن تبریک هفته سلامت و تأکید بر رسیدگی مطلوب به وضعیت بیماران از زحمات و تلاشهای خالصانه پرسنل بیمارستان تقدیر نمود.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی حوزه بهداشت و درمان، تأمین سلامت مردم جامعه است، تصریح کرد: تأمین سلامت زیربنای توسعه جامعه است و انسان سالم سبب پویایی و بالندگی جامعه می‌شود به همین دلیل باید با زیرساخت‌های مناسب نسبت به تأمین سلامت افراد جامعه تلاش کرد.

فرماندار شهرستان بستک تلاش در راستای معرفی و ترویج شیوه های مناسب زندگی شهری، اهمیت تغذیه سالم و توجه به فرهنگ سازی و نهادینه کردن رفتارهای سالم بهداشتی از دروان کودکی را امری لازم و ضروری دانست.

مشتاق‌زاده با ابراز رضایت از کیفیت مطلوب در حوزه بهداشت و درمان در دولت نهم و دهم و با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان، توجه به مقوله سلامت و بهداشت را از مهم‌ترین مسائل یک جامعه دانست و خواستار مورد توجه قرار گرفتن این مسئله توسط همه مسئولان در تمام بخش ها، شهرها و روستاها شد.

رئیس شورای سلامت شهرستان بستک افزود: اقدامات مؤثری در راستای توسعه کمی و کیفی امکانات و خدمات بهداشتی درمانی، بهبود و استانداردسازی شاخص های سلامت، افزایش سرانه خدمات بهداشتی، درمانی و فراهم کردن زمینه دسترسی مطلوب و آسان همگان به خدمات مختلف بهداشتی درمانی در سطح کشور و استان هرمزگان برداشته شده است.

وی اظهار امیدواری کرد با افزایش مشارکت همه اقشار جامعه، سازمان‌ها، ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی در برنامه‌های سلامت بتوان تلاش‌هایی را که توسط دست‌اندرکاران و متولیان سلامت صورت می‌گیرد را کامل کنیم.

فرماندار شهرستان بستک با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت در هفته سلامت، « فشار خون را جدی بگیریم» گفت: در همین راستا برنامه‌های اثر‌بخش با محوریت این شعار در بستک برگزار می‌شود.

گفتنی است در این دیدار فرماندار بستک با مراجعان و بیماران به گفت و گو پرداخت و نقطه نظرات آنان را در خصوص نحوه خدمات رسانی و سرویس دهی پرسنل بیمارستان جویا شد.

انتهای پیام/88006/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول