اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل اعلام کرد

تحقق 80 درصد برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده / اعزام منظم تیم به مسابقات کشوری

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل گفت: 80 درصد برنامه‌های پیش‌بینی شده در تقویم سالانه 91 محقق شد.

تحقق 80 درصد برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده / اعزام منظم تیم به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حافظ‌علی آقاجانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی تدوین تقویم عملیاتی سال 92 در اردبیل اظهار داشت: تقویم عملیاتی سال 92 هیئت شمشیر‌بازی استان اردبیل در حالی به تصویب رسید که اولویت امسال ما همچنان اعزام منظم و هدفمند تیم‌ها به مسابقات کشوری است.

وی خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته و پس از آماده شدن پیش‌نویس تقویم سال 92 در کمیته برنامه‌ریزی، تحقیقات و توسعه این تقویم روز گذشته در جلسه اعضای هیئت مطرح و پس از بررسی و تبادل نظر و ایجاد برخی تغییرات، این تقویم مصوب و جهت اجرا به دبیرخانه هیئت ابلاغ شد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل یادآور شد: این ششمین تقویم هیئت شمشیربازی استان از سال 87 به بعد می‌باشد.

آقاجانی یادآور شد: کلیه برنامه‌ها و اهداف هیئت در طی سال در قالب این تقویم پیش‌بینی و عملیاتی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در طی سال‌های گذشته نیز اساس کار هیئت بر برنامه محوری استوار بوده است، عنوان کرد: در تقویم سال 91 و علیرغم اینکه از نظر مالی تنها حدود 20 درصد اعتبارات و برآوردهای مصوب تحقق یافته بود در حوزه اجرایی بالغ بر 80 درصد پیش‌بینی‌های تقویم محقق شد و این نشان‌دهنده این موضوع بود که هیئت استان به دور از تاثیرات مشکلات مالی، با وحدت و همدلی به دنبال اجرای برنامه‌های خود بوده است.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل بیان داشت: در تقویم سال 91 برآورد مالی تقویم بالغ بر 290 میلیون ریال بود که تنها حدود 60 میلیون ریال آن محقق شد.

آقاجانی افزود: این در حالی است که در تقویم سال 92 با حدود 30 درصد افزایش حدود 385 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اظهار امیدواری کرد در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید حدود 50 درصد آن محقق شود تا به اهداف ترسیم شده دست پیدا کنیم.

دبیر هیئت شمشیربازی استان اردبیل افزود: اساس تقویم سال 92 در سه محور استعدادیابی و آموزش، برگزاری منظم مسابقات استانی و اعزام منظم و هدفمند به مسابقات کشوری تبیین شده است.

آقاجانی تصریح کرد: با یک تقویم انقباضی مالی و حداکثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها امیدواریم به اهداف مشخص شده برسیم.

این مسئول ادامه داد: شمشیربازی رشته‌ای پرهزینه و گران‌قیمت است و اگر حمایت‌های لازم از آن صورت نگیرد، سال 92 می‌تواند مبدا نزول شمشیربازی استان باشد.

رئیس هیئت شمشیربازی شهرستان اردبیل همچنین از لغو کلاس دو روزه بازآموزی مربیگری اسلحه اپه در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آقاجانی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این دوره قرار بود با حضور کلیه مربیان درجه سه سطح کشور در اسلحه اپه در تاریخ‌های 23 و 24 فروردین ماه جاری به میزبانی استان اردبیل برگزار شود که علیرغم آماده بودن کلیه امکانات میزبانی، به جهت به حد نصاب نرسیدن کلاس، از سوی فدراسیون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

اعزام اپه‌ایست اردبیلی به کرواسی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیررضا کنعانی بازیکن تیم ملی جوانان اپه کشورمان به همراه این تیم عازم مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در کشور کرواسی شد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان از 18 تا 28 فروردین ماه در دو بخش آقایان و بانوان در کشور کرواسی برگزار می‌شود.

تیم‌های ملی شمشیربازی کشورمان در هر سه اسلحه راهی این مسابقات می‌شوند.

امیررضا کنعانی بازیکن اردبیلی تیم ملی اپه کشورمان که در اسفند ماه سال قبل در مسابقات آسیایی تایلند موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره آسیا شده بود به همراه این تیم راهی مسابقات جهانی شده است.  

انتهای پیام/62007/غ40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول