اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت شمشیربازی مازندران:

ظرفیت شمشیربازان مازندرانی بالاست

خبرگزاری فارس: مربی و پیشکسوت شمشیربازی مازندران، ظرفیت شمشیربازان استان را بالا عنوان کرد.

ظرفیت شمشیربازان مازندرانی بالاست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن پوریایی در نشست هم‌اندیشی هیئت شمشیربازی استان در ساری اظهار کرد: در حال حاضر رشته ورزشی شمشیربازی جایگاه خوبی در ورزش کشور و استان پیدا کرده که نشان از مدیریت قوی این رشته ورزشی در استان است.

وی از برگزاری مسابقات منظم لیگ در استان خبر داد و افزود: با برگزاری مسابقات منظم لیگ در مازندران و همچنین حضور ورزشکاران در رقابت‌های مختلف کشوری می‌توان به آینده تیم امیدوار بود.

مربی پیشکسوت ورزش شمشیربازی مازندران گفت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که رقابت شمشیربازان بیشتر از گذشته شود.

پوریایی با اشاره به خصوصیات یک ورزشکار شمشیرباز تصریح کرد: یک شمشیرباز خوب باید باهوش بوده و دارای عکس‌العمل خوب و تمرکز قوی باشد و در یک لحظه برای حمله تصمیم بگیرد.

وی اضافه کرد: برای اینکه یک ورزشکار را با برنامه برای اهداف قهرمانی سوق دهیم باید شرایط ویژه و برنامه‌های خوب برای وی ترسیم کنیم.

پوریایی از کسب چند مدال در ورزش شمشیربازی برای کشور خبر داد و اظهار کرد: بنده در حالی به جایگاه خوب در ورزش شمشیربازی رسیدم که به علت نداشتن تجهیزات لازم با چوب تمرین می‌کردیم.

وی در پایان از حمایت‌های هیئت شمشیربازی مازندران برای پیشبرد گسترش ورزش شمشیربازی تشکر کرد و افزود: این انگیزه در من به وجود آمد که به عنوان یک مربی در اختیار ورزشکاران رشته شمشیربازی استان باشم.

به گزارش فارس، حسن پوریایی از قهرمانان سابق شمشیربازی مازندران محسوب می‌شود که در ترکیب تیم ملی فلوره موفق به کسب چند مدال شد.

انتهای پیام/86005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول