اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش انفرادی

مالمیر قهرمان مسابقات پینگ پنگ کارکنان دولت شد

جدال پینگ پنگ‌بازان مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم با قرار گرفتن سه عضو تیم دانشگاه علوم پزشکی در رده‌های اول تا سوم پایان یافت.

مالمیر قهرمان مسابقات پینگ پنگ کارکنان دولت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رشته ورزشی پینگ پنگ در حالی یکی از رشته‌های رقابتی در المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم بود که این رشته از یک سو هم‌اکنون در بسیاری از محیط‌های ورزشی به صورت همگانی دنبال شده و از سوی دیگر پینگ پنگ‌بازان قمی استعداد زیادی از خود در مسابقات کشوری سال‌های اخیر نشان داده‌اند.

با روند رو به رشدی که پینگ پنگ قم در پیش گرفته است، آینده درخشانی در انتظار پینگ پنگ‌بازان قمی در مسابقات قهرمانی و لیگ کشور قرار دارد.

ارائه آموزش تنیس روی میز به علاقمندان به این رشته در رده‌های سنی مختلف از مهمترین برنامه‌ها در زمینه رشد و توسعه پینگ پنگ به شمار می‌رود و کار استعدادیابی در رشته پینگ پنگ یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که حتی کارکنان ارگان‌های دولتی را نیز در مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت به سمت و سوی این رشته ورزشی سوق داده است.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم به عنوان مجری برگزاری رقابت‌های المپیاد ورزشی کارکنان دولت، مسابقات بخش آقایان این المپیاد در رشته‌هایی نظیر والیبال، شنا، فوتسال، دارت، پینگ پنگ و طناب‌کشی به انجام رسید.

یکی از رقابت‌های جذاب و تماشایی این المپیاد، جدال مدعیان کسب عناوین برتر در رشته ورزشی پینگ پنگ بود که طی آن شرکت‌کنندگان در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند تا برترین‌ها مشخص شوند.

در پایان مسابقات رشته پینگ پنگ بخش آقایان المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم، نکته جالب توجه قرار گرفتن چهار عضو تیم دانشگاه علوم پزشکی قم در مکان‌های اول تا سوم مشترک بود تا عناوین برتر به دیگر شرکت‌کنندگان از سایر ارگان‌ها نرسد.

در خاتمه این رقابت‌ها شهاب مالمیر از تیم پینگ پنگ دانشگاه علوم پزشکی در جایگاه نخست ایستاد و به مقام قهرمانی رسید، محمد میلانی دیگر عضو تیم دانشگاه علوم پزشکی موفق به کسب عنوان دوم شد و مقام نایب قهرمانی را کسب کرد در حالی که مقام سوم مشترک به عباس برخوردار و عباس محمدی باز هم از  تیم دانشگاه علوم پزشکی رسید، ضمن اینکه عنوان بازیکن اخلاق را محسن دوعلی از اداره کل ورزش و جوانان به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول