اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد

خدمات‌رسانی 54 اکیپ راهداری در ایام نوروز به مسافران

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در طرح نوروزی سال‌جاری تعداد 54 اکیپ در قالب 16 اکیپ ثابت و 38 اکیپ سیار با 270 نفر نیروی انسانی آماده برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بودند.

خدمات‌رسانی 54 اکیپ راهداری در ایام نوروز به مسافران

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان با اشاره به رضایتمندی مسافران از خدمات نوروزی راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی شرایط برای یک سفر ایمن مهیا شده به همین منظور بیش از 415 هزار تردد در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان انجام گرفته که رضایتمندی مسافران و رانندگان را به‌دنبال داشته است.

وی افزود: در طرح نوروزی سال‌جاری تعداد 54 اکیپ در قالب 16 اکیپ ثابت و 38 اکیپ سیار با 270 نفر نیروی انسانی آماده برای راهداری نوروزی در 22 محور اصلی و فرعی به طول دو هزار و 261 کیلومتر، خدمات‌رسانی را انجام دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان دلیل عمده تصادفات در جاده‌ها را نقص فنی خودرو، بی‌توجهی رانندگان به علائم جاده‌ای، سرعت و سبقت غیرمجاز و حمل مواد سوختی اعلام کرد.

کرد گفت: به منظور آگاهی‌بخشی مسافران و رانندگان و کاهش تصادفات، پلاکاردها و بنرهایی با متون هشداردهنده در طول محورها نصب، ضمن اینکه کتابچه‌های راهنمای مسافران در طول ایام نوروز به مسافران ارائه شد.

وی به اقدامات انجام شده در ستاد نوروزی سال‌جاری اشاره کرد و بیان داشت: در این ایام، 504 خودرو مسافران نوروزی تعمیر شده و 117 نفر مسافر در راهدارخانه‌های جنوب استان اسکان داده شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان به فعالیت‌های راهداری به ویژه ایمن‌سازی محورهای انجام شده اشاره کرد و گفت: تعداد 17 هزار عدد تعمیر و نصب تابلوهای اخطاری، انتظامی، مسیرنما و جهت‌نما و آشکارسازی 30 نقطه پرحادثه، خط‌کشی به طول دو هزار کیلومتر، تعمیر و نصب گاردریل به طول هشت کیلومتر، اجرای سیستم روشنایی تونل شماره دو محور ایرانشهر ـ چابهار و لکه‌گیری 76 هزار متر مربع از محورهای مواصلاتی جنوب استان از اقدامات انجام شده برای سفری کم خطر بوده است.

انتهای پیام/75005/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول