اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون عمران مجلس:

بازنشستگان صنعت فولاد حقوق قانونی‌شان را دریافت نکردند

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائم شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: بازنشستگان صنعت فولاد کشور حقوق قانونی خود را دریافت نکردند.

بازنشستگان صنعت فولاد حقوق قانونی‌شان را دریافت نکردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، کمال علیپور در نطقی که از طریق دفتر این نماینده در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه  قرار گرفته است با اشاره به اینکه سال 1392 عرصه اقدامات بزرگ مسئولان و مردم است، گفت: بر همه ما فرض است تا در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی افزود: باید در مسیر تعیین راهبردهای مدبرانه و افزایش آمادگی برای اجرایی کردن الزامات شعار سال همکاری کنیم.

وی با اشاره به مذاکره کشورهای عضو گروه 1+5 درباره موضوع هسته‌ای گفت: مذاکره‌کنندگان در گروه 1+5 باید از حق قانونی ملت دفاع کنند و ذره‌ای عقب‌نشینی نکنند.

 بررسی بودجه، روند کارشناسی را طی نمی‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند بررسی بودجه، خاطرنشان کرد: بررسی بودجه، روند کارشناسی و دقیقی را طی نمی‌کند و ارقام مورد بررسی منطقی به نظر نمی‌رسد.

علیپور یادآور شد: وابستگی بالای 40 درصد اقتصاد کشور به نفت در بودجه سال جاری برخلاف برنامه توسعه کشور است.

رئیس کمیته راه و ترابری کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به بالابودن هزینه‌های جاری و کاهش هزینه‌های عمرانی انتقاد کرد و گفت: کمیسیون تلفیق و کمیسیون‌های مختلف در بررسی لایحه بودجه به اعتبارات عمرانی و توسعه اقتصادی توجه ویژه داشته باشند.

نایب رئیس فراکسیون شهری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای پروژه 700 میلیارد تومانی بیمارستان رازی قائمشهر تنها 3 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

 عایدات مازندران از سفرهای نوروزی در حد صفر بوده است

علیپور با اشاره به حضور حدود 25 میلیون گردشگر نوروز امسال در استان مازندران، افزود: مازندران رتبه اول در جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است اما در بودجه هیچ توجهی به آن نشده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه عایدات مازندران از سفرهای نوروزی در حد صفر بوده است، گفت: دارا بودن جاذبه‌های توریستی و گردشگری و حضور میلیونی مسافران در آن جایگاهی در شاخص‌های ملی نداشته است.

وی افزود: با یک احسنت دلخوش نشویم و در جذب سرمایه‌گذاران و توجه لازم به محور مواصلاتی سوادکوه و قائمشهر هم برنامه‌ریزی شود.

 بازنشستگان صنعت فولاد کشور حقوق قانونی خود را دریافت نکردند

نایب رئیس فراکسیون معدن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر صنعت، معدن و تجارت در عدم پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور، اظهار داشت: وزیر صنعت و معدن و تجارت با چه خیال راحتی تعطیلات نوروز را گذراند در حالیکه بازنشستگان صنعت فولاد کشور و البرز مرکزی سوادکوه حقوق قانونی خود را دریافت نکردند.

علیپور با اشاره به اینکه وضعیت بازنشستگان البرز مرکزی ظلم مضاعفی است که مطمئنا رئیس جمهور از آن مطلع نبوده است، افزود: پرداخت تنها 150 هزار تومان، واقعیت شب عید بازنشستگان البرز مرکزی و صنعت فولاد کشور است و وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار و رفاه اجتماعی و وزیر اقتصاد در این زمینه مقصرند.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان بازدید کند

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، خواستار بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از وضعیت فرهنگی حوزه انتخابیه خود شد و یادآور شد: وضعیت فرهنگ و هنر و ارشاد حوزه انتخابیه سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ اسفبار است.

انتهای پیام/86015/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول