اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازی هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال

آمار پیروزی‌های صبای قم با شکست فولاد 2 رقمی می‌شود

تیم فوتبال صبای قم در صورت کسب برتری مقابل فولاد خوزستان، آمار پیروزی‌های خود در این فصل لیگ برتر را دو رقمی می‌کند.

آمار پیروزی‌های صبای قم با شکست فولاد 2 رقمی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری نخستین دیدار هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بین تیم‌های پیکان و پرسپولیس تهران که به برتری شاگردان یحیی گل محمدی انجامید، از امروز سایر تیم‌های لیگ برتری در هفته سی و یکم به میدان می‌روند.

دو میزبانی و دو میهمانی صبا در دیدارهای باقی مانده لیگ دوازدهم

فشار بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا این روزها موجب اعتراض بسیاری از تیم‌ها به خصوص نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا شده است اما برخی تیم‌های دیگر فارغ از این فشارها به تقویت خود پرداخته و آماده انجام بازی‌های خود در چهار هفته پایانی لیگ برتر هستند.

یکی از تیم‌هایی که با خیالی آسوده در چهار هفته پایانی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌رود، صبای قم است که می‌کوشد در دو میزبانی و دو میهمانی باقی مانده از لیگ دوازدهم جایگاه خود را در جدول تقویت کند.

عملکرد بهتر صبا در میهمانی حریفان نسبت به بازی‌های خانگی

شاگردان عبدالصمد مرفاوی عصر جمعه شانزدهم فروردین ماه در شانزدهمین بازی خارج از خانه این فصل خود به میهمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان و شاگردان حسین فرکی می‌روند تا با عبور از سد میزبان قدرتمند خود به دهمین برد این فصل دست یابند.

نکته جالب در خصوص عملکرد تیم فوتبال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این است که صبایی‌ها در 30 بازی گذشته هنوز نتوانسته‌اند تعداد پیروزی‌های خود مقابل حریفان دو رقمی کنند.

صبای قم از 30 بازی قبل خود 9 پیروزی، 13 تساوی و هشت باخت در کارنامه دارد در حالی که از این تعداد بازی در 15 مسابقه خانگی و 15 بازی خارج از خانه برابر حریفان به میدان رفته و نکته جالب این است که در میهمانی حریفان عملکرد بهتری داشته است.

پیروزی بر ملوان آخرین برد صبا در میهمانی‌های لیگ برتر

شاگردان صمد مرفاوی از 15 بازی خارج از خانه قبل خود موفق به کسب پنج پیروزی، پنج تساوی و چهار باخت شده‌اند در حالی که آنها در 15 بازی خانگی این فصل نیز چهار پیروزی، هشت تساوی و سه باخته به دست آورده‌اند و اکنون در رتبه نهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

صبایی‌ها در دیدارهای خارج از خانه قبل خود موفق به شکست تیم‌های ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس تهران، آلومینیوم هرمزگان، ملوان بندر انزلی و پیکان تهران شده‌اند در حالی که در خانه خود از سد تیم‌های پیکان تهران، گهر شهرداری دورود، صنعت نفت آبادان و آلومینیوم هرمزگان عبور کرده‌اند و در دیدار حساس هفته سی و یکم لیگ برتر به دنبال دهمین پیروزی این فصل خود مقابل فولاد خوزستان هستند.

انتهای پیام/78002/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول