اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته بیست و پنجم دسته اول

استقلال خوزستان در اندیشه صعود/ نفت مسجدسلیمان امیدوار به پلی‌آف

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشور استقلال خوزستان در اندیشه صعود است و نفت مسجد سلیمان امیدوار به راهیابی به پلی‌اف است.

استقلال خوزستان در اندیشه صعود/ نفت مسجدسلیمان امیدوار به پلی‌آف

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان که این روزها به اوج حساسیت‌های خود رسیده است امروز و فردا با برگزاری بازی‌های هفته بیست و پنجم گروه‌های یک و دو پیگیری خواهد شد.

در رقابت‌های این هفته نمایندگان خوزستان نیز با انگیزه‌هایی متفاوت به مصاف حریفان خود می‌روند.

* استقلال خوزستان در اندیشه صعود

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم رقابت‌ها تیم استقلال خوزستان صدرنشین گروه دوم این رقابت‌ها در جدالی سخت به مصاف سایپای شمال می‌رود.

استقلال خوزستان که در این فصل با مربیگری مجید باقری‌نیا و اتکا به جوانان جویای نام و بومی خود نتایج دور از انتظاری را گرفته و با 45 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار دارد بخت اول صعود از این گروه محسوب می‌شود.

این تیم که در هفته قبل موفق شد در دیدار فینال‌گونه خود در برابر شهرداری تبریز با پیروزی دو بر یک راه خود را برای راهیابی به لیگ برتر هموار کند در هفته بیست و پنجم جدالی سرنوشت‌ساز را با سایپای شمال خواهد داشت.

استقلال خوزستان در صورت کسب پیروزی در این دیدار تقریباً صعود خود را قطعی خواهد کرد تا پس از سقوط نفت آبادان به لیگ دسته اول خوزستان همچنان دو سهمیه لیگ برتری خود را حفظ کند.

در سوی دیگر سایپای شمال نیز که در خانه تیمی خطرناک و زهردار نشان داده است با 30 امتیاز در جایگاه نهم است و انگیزه برای صعود و دغدغه‌ای نیز برای سقوط ندارد.

*نفت مسجد سلیمان امیدوار به پلی‌اف

در دیگر دیدار حساس برای نمایندگان خوزستان در این هفته و از گروه نخست تیم نفت مسجد سلیمان در بوشهر به مصاف شاهین این شهر می‌رود.

نفت مسجد سلیمان نیز در این فصل تیم پر افت و خیزی نشان داده اما در مجموع نتایج رضایت‌بخشی را کسب و هم‌اکنون با 42 امتیاز در رده دوم جدول گروه الف قرار دارد.

در این گروه تیم گسترش فولاد تبریز از هفته قبل صعود خود را به عنوان تیم نخست مسجل کرد و تیم‌های نفت مسجد سلیمان، مس سرچشمه، الوند همدان و گل گهر سیرجان برای صعود به مرحله پلی‌اف امیدوارند.

نفت مسجد سلیمان در بازی این هفته خود رقابتی سخت را با شاهین خواهد داشت و در صورت کسب نتیجه می‌تواند به ماندن در جایگاه دوم و راهیابی به پلی اف صعود به لیگ برتر امیدوارتر باشد.

در سوی دیگر نیز تیم شاهین بوشهری قرار دارد که در این فصل اوضاع مناسبی را نداشته و با 26 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد برای رهایی از خطر احتمالی سقوط به امتیازات این دیدار نیازی مبرم دارد.

* استقلال اهواز ـ نساجی قائم‌شهر نبرد شمال و جنوب

در دیگر بازی این هفته تیم استقلال اهواز نیز در دیدار شمال و جنوب لیگ یک به مصاف نساجی قائم‌شهر می‌رود.

استقلال اهواز پرحاشیه در این فصل هم‌اکنون با 28 امتیاز در رده دهم گروه یک است و نساجی قائم‌شهر نیز با 31 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد و هیچ یک از دوم تیم دغدغه‌ای برای صعود یا سقوط ندارند.

*یادآوران شلمچه آخرین روزهای حضور در لیگ یک

تیم یادآوران شلمچه که سقوطش به لیگ دسته دو مسجل شده است در آخرین روزهای حضور در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور این هفته با مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.

یادآوران شلمچه هرچند انگیزه‌ای برای بقا ندارد اما در صورت کسب نتیجه در این دیدار هم برای خود اعاده حیثیت کرده و هم راه استقلال خوزستان را که رقابت سختی با شهرداری تبریز دارد را برای صعود به لیگ برتر هموارتر خواهد کرد.

*تلاش حفاری اهواز برای بقا

در یکی دیگر از بازی‌های این هفته تیم ملی حفاری اهواز در دیداری که برای این تیم حکم بقا در لیگ دسته اول را دارد میزبان ایرانجوان بوشهر خواهد بود.

این تیم که هم‌اکنون با 22 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد در صورت کسب پیروزی در این دیدار تا حدود زیادی به ماندن در لیگ دسته اول امیدوارتر خواهد شد.

در سوی دیگر ایرانجوان بوشهر نیز با 35 امتیاز هفتم است و کسب هر نتیجه‌ای در این دیدار برای این تیم توفیر چندانی ندارد.

انتهای پیام/72008/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول