اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد گلستان:

17 خدمت ارشاد گلستان به دفاتر پیشخوان واگذار شد

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از واگذاری 17 خدمت این اداره کل به دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

17 خدمت ارشاد گلستان به دفاتر پیشخوان واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا منتظریون صبح امروز در جمع مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: این کار در راستای برون‌سپاری و ایجاد تسهیلات بیشتر در ارائه خدمات به شهروندان استان در تمام شهرستان‌ها انجام شد.

وی افزود: بر همین اساس در سال 1391 این موضوع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان پیگیری و با تلاش کارشناسان اداره کل به مرحله اجرا درآمد.

هزینه هر یک از خدمات ارشاد گلستان در دفاتر پیشخوان خدمات دولت 4000 تومان است

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: هزینه هر یک از خدمات این اداره کل در دفاتر پیشخوان خدمات دولت 4 هزار تومان است.

منتظریون افزود: اخذ پروانه فعالیت خبرنگاری و آموزشگاه‌های آزاد سینمایی و هنری از جمله خدمات واگذار شده به این دفاتر هستند.

به گفته وی، در راستای برون‌سپاری خدمات و ایجاد تسهیلات بیشتر در ارائه خدمات به مردم پروانه فعالیت خبرگزاری‌های غیردولتی نیز به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار شد.

واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان موجب تسریع در خدمات‌رسانی می‌شود

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان صدور مجوز توزیع آگهی‌های دولتی و چاپ، لیتوگرافی و عملیات تکمیلی را دو خدمت دیگر واگذار شده این اداره کل به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ذکر کرد.

منتظریون با بیان اینکه متقاضیان پروانه دفاتر سرپرستی نشریات منطقه‌ای نیز باید از این پس پروانه فعالیت خود را از دفاتر پیشخوان خدمات دولت دریافت کنند، بیان داشت: یکی دیگر از فعالیت‌های واگذار شده به این دفاتر صدور پروانه ساخت فیلم‌ها و برنامه‌های ویدئویی است.

وی افزود: بر مبنای برون‌سپاری خدمات صدور تاییدیه (استعلام) فعالیت شرکت‌های رایانه‌ای و صدور مجوز تاسیس مراکز صدابرداری و صداگذاری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شدند.

معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در ادامه صدور مجوز فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای، نمایندگی فروش نشریات و اجرای طرح بیمه هنرمندان، روزنامه‌نگاران و نویسندگان را از جمله دیگر خدمات واگذار شده به دفاتر فوق برشمرد.

منتظریون اذعان داشت: متقاضیان دریافت مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغات و موسسه‌های فرهنگی و هنری تک‌منظوره و چندمنظوره نیز باید به این دفاتر مراجعه کنند.

وی واگذاری این خدمات به دفاتر پیشخوان خدمات دولت را موجب تسریع در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست.

انتهای پیام/‌83003/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول