اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روز طبیعت

هوای اغلب تفرجگاه‌های اردبیل بهاری است

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روز طبیعت 13 فروردین هوای اکثر تفرجگاه‌های استان اردبیل آفتابی و دلپذیر است.

هوای اغلب تفرجگاه‌های اردبیل بهاری است

رسول همتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ در روز طبیعت آب و هوای استان اردبیل آرام همراه با افزایش دما و هوای لطیف بهاری است.

وی تصریح کرد:‌ با توجه به افزایش نسبی دما در این روز اکثر تفرجگاه‌های استان که پذیرای هموطنان است هوای صاف و آفتابی خواهند داشت.

همتی خاطرنشان کرد:‌ جنگل‌های فندقلو،‌ محوطه تونل و اطراف منطقه حیران هوای صاف همراه با وزش باد عصرگاهی می‌باشد که هموطنان می‌توانند از طبیعت بکر این منطقه با حفظ سلامت آن استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: در مرکز استان و شهرستان نیر، ‌منطقه تفریحی توریستی بولاغلار، ‌شورابیل،‌ دربند هیر و بخشی از تفرجگاه‌های نمین دارای آسمانی صاف، آفتابی همراه با وزش باد ملایم است.

وی بیان کرد:‌ شمال استان آسمان نیمه ابری همراه با افزایش دما و تفرجگاه‌های آن نیز از طبیعت زیبا و هوای لطیف برخوردار است که در برخی از ساعات اقلیم ابری را در شمال استان و تفرجگاه‌های کناره کشت و صنعت، کشتزارها و دریاچه گیلارلو شاهد هستیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان یادآور شد:‌ در نئور، ازناو، اندبیل، جنگل‌های کوثر و در مجموع تفرجگاه‌های جنوب استان آسمان ابری در برخی از ساعات نیمه ابری همراه با تراکم ابر و مه است.

همتی ادامه داد: اما در مشگین‌شهر و مناطق پرجاذبه آن آسمان صاف اما بعد از ظهری نیمه ابری را شاهد هستیم که در برخی از ساعات بر وزش باد افزوده می‌شود.

وی گفت: ما توصیه می‌کنیم هموطنان‌مان که به دل طبیعت می‌زنند و از طبیعت بکر استفاده می‌کنند از تجهیزات و امکانات مناسب استفاده کرده و از هوای بهاری در روز طبیعت بهره لازم را ببرند.

انتهای پیام/62004/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول