اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس‌:

مسئولان بسترهای تحقق شعار امسال را فراهم کنند

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان باید با همدلی و تعامل بسترهای تحقق شعار امسال را فراهم کنند.

مسئولان بسترهای تحقق شعار امسال را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین گروسی بعدازظهر امروز در نخستین نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در این راستا مسئولان باید با وحدت و همدلی و همچنین برنامه‌ریزی‌های اساسی گام‌های خود را به سمت تحقق شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، بردارند.

وی ادامه داد: دشمن با ایجاد تحریم در نظر دارد تا کشور را با بی‌تحرکی و اقتصاد نابسامان مواجه کند اما خوشبختانه اهداف شوم دشمنان محقق نشد و ما با وجود تحریم‌ها موفق شدیم به فناوری‌ها و علوم بسیار در عرصه‌های مختلف دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شهرستان قدس در مجلس شورای اسلامی تعامل، اتحاد و همدلی مسئولان و مردم را مهم‌ترین رمز موفقیت در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: مسئولان کشور باید با شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود، با تمام قوا در جهت تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در سال‌جاری تلاش کنند.

وی نامگذاری سال‌جاری توسط مقام معظم رهبری را نیز در ادامه مسیر نامگذاری‌های چندین سال گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط حساس کشور و همچنین تمرکز دشمنان بر کشور باید با بکارگیری تمام توان و قوا کشور را بیش از گذشته به آبادانی و پیشرفت برسانیم.

گروسی د ادامه سخنان خود به در پیش داشتن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و افزود: در واقع بزرگترین مولفه تحقق حماسه سیاسی، حضور پررنگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه امسال است، چراکه دشمن با تمام توان بر این مسئله متمرکز شده است و مترصد فرصت برای ضربه زدن به کشور هستند.

وی تأکید کرد: البته ما مطمئن هستیم که مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی این بار نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول