اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه نخست امسال صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از نیروگاه 82 مگاواتی پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از بهره‌برداری نیروگاه 82 مگاواتی این پالایشگاه در نیمه نخست امسال خبر داد.

بهره‌برداری از نیروگاه 82 مگاواتی پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با کارکنان و مدیران واحدهای مختلف پالایشگاه جم اظهار داشت: نیروی انسانی پالایشگاه جزو ارزشمند‌ترین پتانسیل‌های موجود این شرکت است و امیدوار هستیم در سال جدید گام‌های بزرگی در راستای اهداف عالیه شرکت برداشته شود.

وی شوق کار و تلاش این نیروها را در ایام نوروز مورد تقدیر قرار داد و خاطر نشان کرد: این تلاش حکایت از روزهای پرامیدی برای سال جاری خواهد بود.

مدیرعامل پالایشگاه جم همچنین با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به عنوان سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" توسط مقام معظم رهبری، تصریح کرد: توجه به این مسئله باید مهم‌ترین اولویت کاری شرکت پالایش گاز فجر جم در سال جاری باشد.

اسلامی به موفقیت‌های پالایشگاه جم اشاره کرد و یادآور شد: رسیدن به رکورد تولید 125 میلیون مترمکعب گاز در سال‌های گذشته، استمرار و افزایش این تولید در سال‌های بعد از آن در کنار تولید 27 درصد گاز طبیعی کشور و تلاش شبانه‌روزی پرسنل پالایشگاه فجر برای جلب رضایتمندی خانواده‌های عزیز همکاران در شهرک‌های مسکونی هرگز از اذهان ما پاک نخواهد شد.

مدیرعامل پالایشگاه جم از بهره‌برداری از نیروگاه 82 مگاواتی پالایشگاه جم در نیمه نخست سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در نیمه نخست سال جدید با اتکال به خداوند متعال دو پروژه مهم ملی مانند پروژه عظیم تولید گاز مایع "ال پی جی " و"نیروگاه گازی" با ظرفیت 82 مگاوات به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: بدون شک راه‌اندازی هر کدام از این پروژه‌ها تاثیر شگرفی بر صنعت گاز کشورمان خواهد داشت.

مدیر عامل و دیگر مدیران پالایشگاه از نزدیک با تمامی کارکنان و کارگران پالایشگاه جم دیدار کرده و مدیرعامل در برخی از موارد به صحبت‌های کارگران نیز از نزدیک گوش فرا داده و دستور پیگیری داد.

گفتنی است تمامی واحدهای کنترل پالایشگاه و همچنین کارگاه مرکزی، حراست، حمل و نقل، آموزش، HSE، مخابرات وIT ، مرکز سلامت و مستغلات مورد بازدید مدیر عامل و هیئت همراه قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول