اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت کهگیلویه به انتشار خبر کمبود تجهیزات درمانی لنده واکنش نشان داد

مرکز بهداشتی ‌درمانی لنده از وضعیت مطلوبی برخوردار است

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهرستان لنده گفت: این مرکز درمانی از تجهیزات خوب پزشکی برخوردار است و‌کمبودی در این زمینه ندارد.

مرکز بهداشتی ‌درمانی لنده از وضعیت مطلوبی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه در پی انتشار خبر‌هایی مبنی بر کمبود تجهیزات درمانی در مرکز درمانی شهرستان لنده، مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه ظهر امروز از این مرکز بهداشتی درمانی بازدید کرد.

سید عبدالحسین موسویان‌‌زاده در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی لنده اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های موجود، مرکز درمانی لنده در ایام تعطیلات نوروز خدمات مطلوبی به مراجعان ارائه داده است.

وی با اشاره به افزایش چند برابری مراجعه‌کنندگان به مرکز درمانی این شهرستان گفت: در هفته اول سال 92 به علت حضور مسافران نوروزی، این مرکز درمانی پذیرای بیماران بوده و کیفیت خدمات ارائه شده به لحاظ کمیت، خوب ارزیابی می‌شود.

موسویان‌زاده خاطر‌نشان کرد:این افزایش چشم‌گیر، موجب جدیت و تلاش بیشتر پرسنل این مرکز، شده است.

مدیر شبکه بهداشت و‌ درمان کهگیلویه با بیان این‌ که مرکز بهداشتی‌ درمانی لنده از لحاظ فضای فیزیکی و تجهیزات پزشکی، نسبت به سایر مراکز بهداشتی‌ درمانی کهگیلویه وضعیت مطلوبی دارد، ابراز داشت: این مرکز درمانی از امکانات و‌تجهیزات خوب پزشکی، برخوردار است.

موسویان‌زاده تجهیزاتی مانند دستگاه دی سی شوک، ساکشن، اکسیژن، دستگاه نوار قلب، لارن اسکوپ، انواع لوله‌های تراشه، ان جی و آمپول های اورژانسی در اتاق احیاء این مرکز را، از جمله امکانات درمانی در لنده بر‌شمرد و اذعان داشت: مرکز بهداشتی درمانی لنده مجهز به بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات موجود است.

وی در ادامه بیان داشت: وجود تجهیزاتی مانند 16 سیلندر اکسیژن، پنج دستگاه نوار قلب و قفسه دارویی که مجهز به انواع آمپول‌های اورژانسی برای مراجعان است، نشان از آمادگی بالای مرکز بهداشتی،درمانی لنده برای ارائه خدمات درمانی در تمام اوقات شبانه روز دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، با ابراز این‌که مرکز درمانی بهداشتی لنده با کمبود نیروی انسانی مواجه است عنوان داشت: با وجود کمبود پرستار و بهیار، نیروهای موجود تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان، به کار می‌بندند.

انتهای پیام/82016/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول